@הרב-צבי כתב ב# שיעבור לשלוחה ראשית כשהועבר ע"י התקשרות לשלוחה ספציפית:

אני מבין מזה שאינכם עונים ע"ז שאין פתרון הפניה לפי מחויג רק פעם א', שיוגדר רק בשלוחה מסויימת, זה חייב להיות על כל המערכת, אני צודק ?

דהיינו, אין אפשרות, שמשלוחה אחת יוכלו לחזור ומאחרת לא...

אבל אם תעשה נני הפניה לפי רשימ"ת בתפריט הראשי לטכנאי, כל פעם שהוא ינסה לחזור לתפריט הראשי הוא יועבר לתפריט שלו, אתה יכול גם לשים אותו פשוט ברשימה שחורה ועוד כמה אפשרויות.