@יוסף-ח לפי מה שאני יודע הורידו את זה בגלל החברות סלולר, ענין כלכלי, ואם זה נכון לכאו' לא יוכלו להחזיר כמוש"כ כאן לעיל שבשביל להחזיר יצטרכו סיבה ואינטרס חזק
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי הרב צבי
-
RE: תשלום על כמות מאזינים בקופורסם בשאלות ועזרה הדדית
-
RE: מקשים כוכבית וסולמיתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יעקב-ב יש לי רעיון בשבילכם אשמח לשמוע אם זה פתרון
- במערכת החדשה של ההגרלות תגדיר בשלוחה ראשית מעבר לשלוחה מס' 3 לדוג'
- את שלוחה 3 תגדיר כשלוחת מעבר למערכת אחרת וזה יהיה המערכת הראשית שלכם
- בתוך שלוחת המעבר לשלוחה אחרת תפתח שלוחות לרישום להגרלות, ואז בסיום ההקלטה וכן ע"י סולמית יעבור לראשי שיעביר לשלוחה 3 מעבר למערכת אחרת (המערכת הראשית שלכם)
מקוה שעזרתי לאחר מה שראיתי את כל החינוך
שעברתם כאן
-
RE: קריסות כל הזמן בימות המשיח בעיקר מחברת הוט מובייל יש למישהו פתרוןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יוסף-ח א. אצלינו גם יש את הבעיה הנ"ל, וגם בהוט, ולא רק בשעות הערב, זה אומר המספר לא פעיל, ולכאו' לא קשור לעומס, ולכאו' ימות יכולים לפתור את זה.
-
RE: קריסות כל הזמן בימות המשיח בעיקר מחברת הוט מובייל יש למישהו פתרוןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@המנייעס נו ויש כבר פיתרון ? הנושא סומן כנפתר.
מה פיתרון לבעיה זו ? -
RE: תשלום על כמות מאזינים בקופורסם בשאלות ועזרה הדדית
@יוסף-ח לפני כמה ימים דובר כאן על הנושא וכתב שם אחד שיתכן שימות יגבו סכום סימלי מכל מפעיל מערכת
-
# שיעבור לשלוחה ראשית כשהועבר ע"י התקשרות לשלוחה ספציפיתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
במערכת אצלינו יש מס' משני שמעביר ע"י Did_Go_To לשלוחה פנימית מסויימת המיועדת רק לרבנים, כשלוחצים # זה חוזר לתפריט השלוחה הפנימית ולא לתפריט הראשי של המערכת
מה הפיתרון לזה ?
תודה מראש -
RE: # שיעבור לשלוחה ראשית כשהועבר ע"י התקשרות לשלוחה ספציפיתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@צבי-ד-צמדובר בשלוחת השמעת קבצים פנימית.
יש אפשרות לעשות שסולמית תוציא לשלוחה ראשית של המערכת ? -
RE: הגדרה שיעברו לשלוחה מסויימת ללא יכולת לצאת משלוחה זופורסם בשאלות ועזרה הדדית
@יעקב-ב עיין כאן ולכאו' יפתר הכל https://f2.freeivr.co.il/post/129163 גם לא יוכלו לצאת מהשלוחה
כל שאלה אשמח לעזור.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי הרב צבי
-
יחידות מסר למכירהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
משום סיבה טכנית נתקענו עם כמות גדולה של יחידות של חברת 'מסר',
נשמח מי שמעוניין לקנות במחיר טוב. -
הקלטת שיחות ושליחה למייל בשלוח מס' אישיפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
נשמח מי שיכול לעזור, יש לנו שלוחת מס' אישי type=private_did
אנו רוצים שההקלטות ישלחו למייל וכן להגדיר הקלטה אוטומטית, בהוצאת שיחות דרך שלוחה זו
נשמח מי שיודע את שתי ההגדרות הנ"ל
תודה מראש -
RE: שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תוריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@ברוקר אנו גם נתקלים בבעיה במודול תור queue שעובר לתא קולי של נציג
יש פיתרון לזה ? -
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלוס נו אז מה הפתון
למה יש שכן עובד אצלהם -
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@צבי-ד-צ אולי אתה יודע מה ההבדלים בין המערכות שלך שזה כן עבד, למערכות שלא עבד,
ואז נדע מה לעשות -
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@צבי-ד-צ תודה
אבל למה אני איני מצליח עם ההגדרה כמו שכתוב למעלה -
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@צבי-ד-צ ומה הסברת להם למה אתה רוצה לבטל את 0 לדיווח
-
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@קו-המוסיקה מה עובד, ההגדרות הנ"ל לביטול ?
א"כ מה הסיבה שאצלי לא -
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@ivrפון גם במערכות עם פחות מ 30000 איני מצליח לבטל
-
RE: ביטל מקש 0 דיווח על תוכןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@המשועמם כעת שוב ניסתי שמתי את
save_listening_data=yes
control_play0=tfr_say_listening_data
בראשי ב-ivr
ועדיין אני שומע בלחיצה 0 באמצע שמיעת קובץ 'לדיוח על תוכן ...עשית עוד משהו חוץ מזה ?
אולי אתה על שרת אחר ?