שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים
-
צריך לבקש לימות שיפתחו זיהוי תא קולי
-
גם לי זה חשוב מאוד.
כל נציג שמנותק תוקע את כל המענה. -
@חיבור אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:
פיתרון אחר שיש זה להגדיר routing_answer_tfr=yes שלנציג יהיה תפריט אם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ואז כל זמן שהוא לא לחץ 1 לקבלת השיחה, הלקוח לא שומע מה קורה בצד של הנציג ולכן גם אם זה עבר לתא קולי הוא לא ישמע את זה.
רעיון גאוני!
מחכים לפיתוח בנושא... -
@עץ-השדה
פשוט מאודאורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.queue_timeout=1200
בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
,תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות
-
@33064325 אבל זה לא פיתרון למצב שהנציג לא זמין ומיד עובר לתא קולי!
אחד מהבעיות בתא קולי - מענה מיידי ממש. -
@33064325 אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:
@עץ-השדה
פשוט מאודאורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.queue_timeout=1200
בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
,תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות
זה לא פתרון רלונטי עבור המתנה ארוכה, אני יעשה שוב ושוב הפניה לעוד שלוחה ועוד שלוחה.
בקיצור למישהו יש פתרון נוסף שיפתור את הבעיה הזו? -
@צפוי תוכל לעשטת הפניה לאותה שלוחה עצמה... אלא א"כ יש לך תור ארוך זה יגרום לשבש אותו
-
@עץ-השדה אןלי אפשר שהנציג יעשה בהגדרות שיחה בנייד שלו שכשהוא לא זמין וכד' יופנה השיחה לאיזשהוא מס' (או אפילו למערכת הטלפונית) ואז זה לא יגיע לתא קולי
אבל באופן הזה גם אלו שמתקשרים אליו אישית יופנו למס' הזה וד"ל -
@חיבור יש פתרון לבאג הזה?
-
@ברוקר אנו גם נתקלים בבעיה במודול תור queue שעובר לתא קולי של נציג
יש פיתרון לזה ?