• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    11
    14
    525
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חץ חץ נערך לאחרונה על ידי

      צריך לבקש לימות שיפתחו זיהוי תא קולי

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ה
        הלאה-תמיכה בילודה. @חץ חץ נערך לאחרונה על ידי

        @חץ-חץ

        גם לי זה חשוב מאוד.
        כל נציג שמנותק תוקע את כל המענה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          עץ השדה @חיבור נערך לאחרונה על ידי

          @חיבור אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:

          פיתרון אחר שיש זה להגדיר routing_answer_tfr=yes שלנציג יהיה תפריט אם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ואז כל זמן שהוא לא לחץ 1 לקבלת השיחה, הלקוח לא שומע מה קורה בצד של הנציג ולכן גם אם זה עבר לתא קולי הוא לא ישמע את זה.

          רעיון גאוני!
          מחכים לפיתוח בנושא...

          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 3
            33064325 @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

            @עץ-השדה
            פשוט מאוד

            אורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
            ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
            בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
            ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.

            queue_timeout=1200
            

            בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
            ,

            תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע
              עץ השדה @33064325 נערך לאחרונה על ידי

              @33064325 אבל זה לא פיתרון למצב שהנציג לא זמין ומיד עובר לתא קולי!
              אחד מהבעיות בתא קולי - מענה מיידי ממש.

              צ ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • צ
                צפוי @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי צפוי

                @33064325 אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:

                @עץ-השדה
                פשוט מאוד

                אורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
                ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
                בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
                ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.

                queue_timeout=1200
                

                בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
                ,

                תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות

                זה לא פתרון רלונטי עבור המתנה ארוכה, אני יעשה שוב ושוב הפניה לעוד שלוחה ועוד שלוחה.
                בקיצור למישהו יש פתרון נוסף שיפתור את הבעיה הזו?

                3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 3
                  33064325 @צפוי נערך לאחרונה על ידי

                  @צפוי תוכל לעשטת הפניה לאותה שלוחה עצמה... אלא א"כ יש לך תור ארוך זה יגרום לשבש אותו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל
                    לעזור לכולם מומחה @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                    @עץ-השדה אןלי אפשר שהנציג יעשה בהגדרות שיחה בנייד שלו שכשהוא לא זמין וכד' יופנה השיחה לאיזשהוא מס' (או אפילו למערכת הטלפונית) ואז זה לא יגיע לתא קולי
                    אבל באופן הזה גם אלו שמתקשרים אליו אישית יופנו למס' הזה וד"ל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ב
                      ברוקר @חיבור נערך לאחרונה על ידי

                      @חיבור יש פתרון לבאג הזה?

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הרב צבי @ברוקר נערך לאחרונה על ידי

                        @ברוקר אנו גם נתקלים בבעיה במודול תור queue שעובר לתא קולי של נציג
                        יש פיתרון לזה ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון