שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים
-
@הקול-הירושלמי אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:
אולי תמצא קומבינה עם הגדרת משך הזמן הכולל לשהייה בשלוחה,
queue_timeout=23
@שמואל אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:
@חיבור אולי @מנחם יוסיף לנו אפשרות של הגבלת זמן חיוג בתור.
כלומר, כמה זמן זה יחייג לכל נציג בתורהלוואי.
אבל זה עדיין לא יתן מענה למקרים בהם התא קולי אצל הנציג יופעל לפני גבול הזמן.
כמו לדוגמה כשאין אצלו קליטה
@מנחם פיתרון מושלם יהיה כשתוסיף אפשרות לתפריט בצד העונה אם לקבל את השיחה או לא, שאז הלקוח בכלל לא שומע את מה שמתרחש בצד של העונה.
כמובן כמו שציינו חסר פה הגבלת זמן חיוג אצל כל נציג.יש למישהו עוד רעיון?
-
צריך לבקש לימות שיפתחו זיהוי תא קולי
-
גם לי זה חשוב מאוד.
כל נציג שמנותק תוקע את כל המענה. -
@חיבור אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:
פיתרון אחר שיש זה להגדיר routing_answer_tfr=yes שלנציג יהיה תפריט אם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ואז כל זמן שהוא לא לחץ 1 לקבלת השיחה, הלקוח לא שומע מה קורה בצד של הנציג ולכן גם אם זה עבר לתא קולי הוא לא ישמע את זה.
רעיון גאוני!
מחכים לפיתוח בנושא... -
@עץ-השדה
פשוט מאודאורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.queue_timeout=1200
בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
,תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות
-
@33064325 אבל זה לא פיתרון למצב שהנציג לא זמין ומיד עובר לתא קולי!
אחד מהבעיות בתא קולי - מענה מיידי ממש. -
@33064325 אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:
@עץ-השדה
פשוט מאודאורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.queue_timeout=1200
בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
,תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות
זה לא פתרון רלונטי עבור המתנה ארוכה, אני יעשה שוב ושוב הפניה לעוד שלוחה ועוד שלוחה.
בקיצור למישהו יש פתרון נוסף שיפתור את הבעיה הזו? -
@צפוי תוכל לעשטת הפניה לאותה שלוחה עצמה... אלא א"כ יש לך תור ארוך זה יגרום לשבש אותו
-
@עץ-השדה אןלי אפשר שהנציג יעשה בהגדרות שיחה בנייד שלו שכשהוא לא זמין וכד' יופנה השיחה לאיזשהוא מס' (או אפילו למערכת הטלפונית) ואז זה לא יגיע לתא קולי
אבל באופן הזה גם אלו שמתקשרים אליו אישית יופנו למס' הזה וד"ל -
@חיבור יש פתרון לבאג הזה?