• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יהודי פשוט וטוב
    3. פוסטים
    י מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 27
    • פוסטים 189
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: המרת קובץ לטקסט

      אני מחפש לעלות קובץ ולא להשמיע..

      בכל אופן תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • המרת קובץ לטקסט

      שבוע טוב

      אני זוכר שיש הגדרה שאפשר לעלות קבצי אודיו לשלוחה ומקבלים את זה כקובץ טקסט (בעלות יחידות)

      כמה שחפרת לא מצאתי.
      מישהו יודע משהו לגבי זה.
      (אדגיש העלאת הקלטות מוקלטות כבר, ולא הקלטה לשלוחה)
      תודה רבה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: השמעת הסכום שנטען

      @נר-יצחק
      ליפה נוף אין אפשרות של שמיעת יתרה?

      אני הקמתי גם כזה קו עבור כרטיסים נטענים,
      על הבסיס שהזכירו לעיל, רק שבמקום הנוסחה אני משתמש עם קונטרול E, זה הדבר הכי מדהים שיש באקסל (-טוב אולי לא הכי, אבל..)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • רשימת מספרים חסומים

      היי

      מישהו יודע איך אני יכול לקבל את המספרים שחסמו את עצמם מקבלת צינתוקים.

      זכור לי שמישהו העלה פעם אפשרות כזו.

      תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: חדש במודול הקלטות - בחירת שם לקובץ

      האם זה קשור לזה שאם הוגדר

      folder_move=tfr
      

      גם כשמקליטים הקלטה חוזרת הוא מבקש שוב להקיש את המיקום...

      זה קצת מסרבל.

      אני מקליט רצף של כמה הקלטות לשלוחה אחת (כל פעם שלוחה אחרת) ובכל פעם צריך להקיש את מספר השלוחה

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: מבחן מתחלף כשהתשובות לפי הסדר

      @raz05
      תודה על התגובה,
      אך ימות המשיח החרוצים הוספו את ההגדרה.

      כאן המקום אכן להודות להם על הכל.

      אלופים!!!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: מסך קטן

      @יוסי-לנדא אמר במסך קטן:

      @שבת-קודש @זעליג צילום מסך עושים עם "חיתוך ושירטוט" ב"התחל"

      או בקצרה וינ.+שיפט+S

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: מכירת יחידות חד פעמית מהירה

      @מנסה אמר במחירת יחידות חד פעמית מהירה:

      המחיר של 1,000 בעיקרון הוא 220 ש"ח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • מבחן מתחלף כשהתשובות לפי הסדר

      שלום רב

      אני מעוניין לפתוח שלוחת מבחן שבה התשובות הם לפי הסדר ובהקלטה אחת(כמו במודול מבחן).

      אך אני צריך 60 מבחנים (כל שבוע מבחן) עם 10 שאלות כל אחד.

      השתמשתי במודול טריוויה והייתי משנה בכל פעם את השלוחה ממנה לקחת את השאלות והתשובות, trivia_questions_val=3/3
      (מודול טריוויה לא מתאים לי מכיוון שסדר התשובות משתנה)
      אך במודול מבחן ההגדרה לא קיימת.

      למישהו יש רעיון בכל זאת?

      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: שרת infinityfree לא מתקשר עם ימות?

      זה השגיאה שעולה בנטפרי:
      3cdd71f6-8831-4e86-ab69-4a99c08f05d0-image.png
      ובעברית:
      4f36e860-3aac-4dc3-8aae-9e43be1366c3-image.png

      פורסם בפורום מפתחים API
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: מבחן אמריקאי שבועי

      @מתמחה-בקווים
      בטריוויה יש אפשרות :

      מיקום הקבצים - שאלות הטריוויה/נקודות
      ברירת מחדל התיקיה שממנו יושמעו השאלות יהיה התיקיה בה הוא נמצא (דהיינו: השלוחה שבה מפעלים את הטריוויה)
      גם הנקודות ישמרו בתיקיית הנקודות עם ערך של התיקיה בה נצברו השאלות בתוספת המילה "-Questions"
      לדוגמא באם הטריוויה תהיה בתיקיית 8/5 אז גם בדוח נקודות ירשם הנקודות על ביצוע בערך שנקרא

      8/5-Questions
      באם רוצים להשמיע את השאלות מתיקיה אחרת, ובמילה גם בדוח נקודות ישמרו הנקודות על שם הערך של התיקיה שממנה הוא מפעיל יש להגדיר

      trivia_questions_val=aabbcc
      במקרה כזה התיקיה שתופעל להשמעה תהיה aabbcc שתחת תייקיה הראשית.
      הערך שישמר יהיה aabbcc-Questions
      דוגמא נוספת

      trivia_questions_val=3/3
      במקרה כזה התיקיה שתופעל להשמעה תהיה 3/3 שתחת תייקיה הראשית.
      הערך שישמר יהיה 3/3-Questions

      ואני מעוניין להפעיל את המבחן משלוחות אחרות,
      שלוחה ראשית שבתוכה יש את ההגדרות,
      ועוד תת שלוחות שבהם יש רק את ההקלטות.
      וכך בתחילת שבוע אני יכול לשנות את השלוחה שמשם לוקחים את ההקלטות..

      מקווה שהסברתי את עצמי מספיק ברור

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • מבחן אמריקאי שבועי

      אני מעוניין להגדיר מבחן אמריקאי שבועי, או לחילופין הפעלת קבצים מתיקיה אחרת.

      יש אפשרות כזו?

      תודה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: החלפת מלל של המייל המגיע בקבלת נתונים

      תבדוק ותעדכן כמה זה יעלה,
      אני חושב שיהיו עוד שישתתפו..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: לקבל פקסים עולה יחידות?

      @nyh
      לקבל??

      העברתי לשם יחידות ועדיין אין אפשרות לקבל פקסים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • לקבל פקסים עולה יחידות?

      יש לי מערכת שהשלוחה הראשית מוגדרת כקבלת פקסים.
      ולא הצלחתי לקבל פקסים.
      שלחתי מייל לימות המשיח, שכתבו שכדי לקבל פקסים צריך יחידות.
      זה נכון?
      נשמע לי טעות
      ddabb11c-463c-4428-b52e-907571bcdeb4-image.png 20511605-dba5-412f-bd77-93b27841de1b-image.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: חדש באתר ניהול! רכישת יחידות בצורה עצמאית

      מדהים!!!!

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: מערכת ניהול חדרי ועידה

      @yonatan
      הסתדרתי עם הוספת תלמידים..
      אך חסר לי הלחצן למעלה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • RE: מערכת ניהול חדרי ועידה

      @yonatan
      איך אני מוסיף תלמידים?
      אין לי את הלחצן למעלה:
      c339c2ab-f62f-4ecb-9f60-1fa44cf567b3-image.png
      ואני לא רואה איך לשנות לתלמידים את הכיתה..

      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב
    • מערכת ניהול חדרי ועידה

      האם מערכת ניהול חדרי הועידה עדיין פעילה??

      ניסיתי להיכנס לאתר ולא הצלחתי לעבור לכיתות.

      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודי פשוט וטוב