יש שלוחה של הודעות לדוא"ל ויש שלוחה של כתיבת טקסט בתור הודעה
מישהו הצליח לשלב יחד
לכתוב הודעת טקסט ושליחה לאיימיל??
ב
מנותק
-
כתיבת טקסט לאיימיל
-
RE: כתיבת טקסט לאיימיל
יש שלוחה של הודעות לדוא"ל ויש שלוחה של כתיבת טקסט בתור הודעה
מישהו הצליח לשלב יחד
לכתוב הודעת טקסט ושליחה לאיימיל??