אם אפשר ממש ממש בבקשה שמישהו ישלח לי פה לפוסט
קוד בשביל שבשלוחה שלוש כל מאזין יוכל לכתוב את השם שלו. בשלוחה שתיים יש את ההקלטות, שימו לב מדובר בשלוחה עם הגדרות של צנתוקים כך שאצטרך הסבר איפה בדיוק להגדיר. ושלוחה אחד שמיעת ההקלטות שלפני כל הקלטה ישמעו את שם המקליט בלבד.
תודה רבה רבה רבה!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי בעז
-
עזרה בענין הקראת שמות
-
עזרה ליהודי
יש לי קו חדש שכמעט גמרתי לפתח אותו רק יש עוד כמה דברים קטנים שאני לא יודע לעשות
כגון צינתוקים ניקוד ושמות אטמטים
אם מישהו יכול להקדיש לי מזמנו ולהיכנס לי למערכת ולסדר שם את הדברים מאד אשמח המספר שלי 0554007008
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בעז
-
RE: עזרה בענין הקראת שמות
כתב בעזרה בענין הקראת שמות:
@שואל-שאלה
שלוחה שלוש כתיבת שם המאזין
שלוחה שתיים הקלטות בתוספת צינתוקים.[מספר הרשימה 123] הקשה על שתיים אחרי ההקלטה הפעלת צינטוק
שלוחה 1 שמיעת ההקלטות משלוחה שתיים.
דהיינו ההקלטות בשלוחה שתיים משתכפלות ל1
תודה רבה ממש!!! -
RE: עזרה בענין הקראת שמות
@שואל-שאלה
שלוחה שלוש השמעת קבצים
שלוחה שתיים הקלטות בתוספת צינתוקים.[מספר הרשימה 123]
שלוחה 1 שמיעת ההקלטות משלוחה שתיים.
דהיינו ההקלטות בשלוחה שתיים משתכפלות ל1
תודה רבה ממש!!! -
RE: עזרה בענין הקראת שמות
@שואל-שאלה
תודה רבה אבל הסתבכתי לגמרי.
אם תוכל בבקשה פשוט לחבר לי הכל לקובץ אחד.
דהיינו ישר אני יעתיק את הקובץ לשלוחה המתאימה.
כך בכל השלוחות. -
עזרה בענין הקראת שמות
אם אפשר ממש ממש בבקשה שמישהו ישלח לי פה לפוסט
קוד בשביל שבשלוחה שלוש כל מאזין יוכל לכתוב את השם שלו. בשלוחה שתיים יש את ההקלטות, שימו לב מדובר בשלוחה עם הגדרות של צנתוקים כך שאצטרך הסבר איפה בדיוק להגדיר. ושלוחה אחד שמיעת ההקלטות שלפני כל הקלטה ישמעו את שם המקליט בלבד.
תודה רבה רבה רבה! -
RE: קומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת על בסיס שלוחת API ושלוחת תור החדשה
זה אומר לי אין מענה משרת api
איפה יש קבצים שקטים להורדה
ואיפה לעלות אותם