איך מטפלים בקו וירטואלי שלא מקבל sms וגם בלי יחידות הוא אמור לקבל רק בלי לשלוח
ד
מנותק
-
איך מטפלים בקו וירטואלי שלא מקבל sms וגם בלי יחידות הוא אמור לקבל רק בלי לשלוח
איך מטפלים בקו וירטואלי שלא מקבל sms וגם בלי יחידות הוא אמור לקבל רק בלי לשלוח