תודה רבה על התשובה.
ניסיתי להיכנס בלי להכניס סיסמא אבל אז כתוב Authentication failed, please retry
תודה רבה על התשובה.
ניסיתי להיכנס בלי להכניס סיסמא אבל אז כתוב Authentication failed, please retry
ניסיתי להיכנס אבל הם שואלים בהאתר החדש להסיסמא של האדמין שאין לי ואף פעם לא קיבלתי
שלום וברכה,
אני מנסה להיכנס לוואצפון/קבוצה חברתית באתר החדש:
https://www.call2all.co.il/yemot-admin-g1/#/login
האתר מבקש סיסמת אדמין, אבל יש לי רק את מספר המערכת והסיסמה הישנה.
איך מקבלים או מגדירים סיסמת אדמין?
תודה.