אני רוצה לעלות קובץ אקסל עם זמני תפילות והוא יקריא אוטומטי בכל שלוחה את התפילה המתאימה מתוך הטבלא איך עושים את זה,
אשמח מאוד לעזרה
י
מנותק
-
RE: הקראה מקובץ אקסל
אני רוצה לעלות קובץ אקסל עם זמני תפילות והוא יקריא אוטומטי בכל שלוחה את התפילה המתאימה מתוך הטבלא איך עושים את זה,
אשמח מאוד לעזרה