כהמשך למודל כאן
האם אפשר לפתח שיקח את הנתונים מתוך רשימה הקיימת במערכת (כגון מתוך List All Information)
תודה
כהמשך למודל כאן
האם אפשר לפתח שיקח את הנתונים מתוך רשימה הקיימת במערכת (כגון מתוך List All Information)
תודה
@yonatan @אור-החכמה
אפשר להגדיר שישמר ההודעה גם אם התנתק
ראה כאן
במידה ובאמצע הקלטה השיחה התנתקה, ניתן להגדיר שהמערכת תשמור את ההקלטה כרגיל (כאילו ההודעה אושרה ע"י המקליט)
ההגדרה הוא:
hangup_insert_file=yes
המערכת תשמור את ההקלטה כקובץ להשמעה רגיל עם מספר סידורי - בשלוחה המוגדרת.
באם לא מוגדר yes הקובץ ישמר בשלוחת סל מחזור + פרטי טלפון וזמן ההקלטה אולם הקובץ לא יעבור לתיקיית היעד.
@מתכנת-בעתיד
queue.ini זה שם קובץ ולא שם שלוחה
תעלו לשלוחה את הקובץ הזה ובו תגדירו את הטלפונים
בהצלחה
אפשר להגדיר כמה זמן ימתין עד להקשה
לדוגמא המתנה של שניה וחצי:
timeout=1.5
@qwerty אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRN או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:
שלום אנו מעוניינים לעבוד עם מערכת השיחות של ימות המשיח ומחפשים מערכת CRM שתדע להתממשק איתם .{שמי שמתקשר המספר שלו עולה לי בתוכנה בצורה אטומטית כך ששם אני מעדכן מה יצא מהמספר הזה שהתקשר לדוגמא :צריך לחזור אליו" וכדו כך שיש מעקב לכול הנציגי מכירות מה יצא ממספר פלוני}
מי שיש לו מערכת CRM שמחוברת באופן פשוט איתם .נשמח אם נוכל ליצור איתכם קשר
הדבר חשוב ודחוף עבורנו .
תודה רבה
גם אני מצטרף
אודה לעונים
@davd אמר בשימוש במערכת המכירות החדשה ללא עלות!!!:
חנות פתחת כבר?
@davd תודה
כמה הערות:
האם יש אפשרות לקליטת מוצרים מתוך רשימה או שצריך להכניס אחד אחד?
צריך לערוך את הודעת ההגדרות ולהוסיף קישור להגדרות אשראי / קליטת נתונים וכו'
המערכת לא גובה אגורות (בתשלום באשראי)
כדאי להחליף את המילה נקודה ב-אגורות