שלום רב.
רציתי לשאול: יש לי רשימת משתמשים מחולקים לקבוצות באמצעות קמפיינים, ויש לי את הרשימה הכוללת של כולם (שמות מספרי טלפון וכתובות מייל) מאוחסנים בקובץ ListAllInformation.ini,
האם יש דרך שבעת השארת הודעה חדשה לקבוצה מסוימת, מלבד הצינתוק שנשלח לאותה קבוצה, יישלח גם מייל המכיל את ההודעה לכל הרשימה?
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ניסים פנירי
-
שליחת הודעה לרשימת תפוצה במייל
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי ניסים פנירי
-
עזרה בבניית מערכת לא כל כך מורכבת
שלום לחברי הפורום היקרים.
ברשותכם אשמח לעזרה קצרה, בעיקר בהבנה של איך להגדיר נכון את הדברים.
אני מנהל מוסד תורני שאחת לחצי שנה מתווספים אליו כמות נרשמים חדשים שמגיעים ללמוד.
בשביל לעדכן אותם בכל ההודעות הרלוונטיות הקמנו קו מיוחד שזמין רק למשתמשים הרשומים. כדי לוודא שכל אחד שומע רק את ההודעות שקשורות לקבוצה שלו, חילקנו אותם לכמה קבוצות: 1. בוגרים שלמדו בעבר. 2. תלמידים שלומדים כעת. 3. אנשים שנרשמו ללימודים במחזור הבא.
העניין הוא שבכל חצי שנה בעצם הקבוצות אמורות להתעדכן, דהיינו: אלו שלומדים כעת הפכו בעצם להיות בוגרים, אלו שנרשמו ללימוד הפכו להיות אלו שלומדים כעת, והשאר מתחילים מסלול חדש של נרשמים ללימוד במחזור הבא.
כעת לשאלה: איך נכון לנהל את זה מבחינת רשימת הצינתוקים. זאת אומרת, אם מישהו נרשם ללמוד ואישר קבלת צינתוקים של קבוצה 3, הרי כשהוא הופך להיות קבוצה 2 (לומדים כעת) הוא לא יקבל את הצינתוקים ששייכים לקבוצה 2, אלא אדרבה ימשיך לקבל את הצינתוקים של הנרשמים החדשים למרות שהוא כבר לומד פעיל.
האם נגזר עליי אחת לחצי שנה לאפס את כל רשימות הצינתוקים או שיש דרך אחרת? -
המשך השיעור מהמקום בו הפסקי פעם אחרונה
שלום רב.
הקמנו קו לשמיעת שיעורים.
האם ישנה דרך להגדיר שלוחה מיוחדת בתפריט הראשי, שלחיצה עליו תחזיר את המאזין בדיוק לנקודה בה הוא הפסיק בפעם האחרונה?
תודה מראש. -
RE: שליחת הודעה לרשימת תפוצה במייל
@ivrפון אני לא מבין בזה כלום... כמה יעלה לעשות כזה דבר? האם המיילים יישלחו בחינם או שזה עולה יחידות? והאם אפשר להתאים את הכותרת של המייל?
תודה -
שליחת הודעה לרשימת תפוצה במייל
שלום רב.
רציתי לשאול: יש לי רשימת משתמשים מחולקים לקבוצות באמצעות קמפיינים, ויש לי את הרשימה הכוללת של כולם (שמות מספרי טלפון וכתובות מייל) מאוחסנים בקובץ ListAllInformation.ini,
האם יש דרך שבעת השארת הודעה חדשה לקבוצה מסוימת, מלבד הצינתוק שנשלח לאותה קבוצה, יישלח גם מייל המכיל את ההודעה לכל הרשימה? -
הפעלת מספר חדרי ועידה במקביל
שלום רב.
אשמח לעזרה קטנה.
יש לי מערכת המיועדת למספר קבוצות של משתמשים, נניח כיתות א' ב' ג' וד'.
לכל אחד מהם יש אזור אישי משלו שבו יש אפשרות לשמוע הודעות או להיכנס לחדר ועידה מיוחד בשבילו.
באיזור הניהול יצרתי במקביל שלוחות כמנין הכיתות, עם אפשרות להפעיל את חדר הועידה של כל כיתה בנפרד.
השאלה היא מה קורה כשאני רוצה לעשות חדר ועידה לכיתות א' וב' בלבד? האם יש דרך להפעיל חדר ועידה של שתי כיתות במקביל?
אני מתכוון להגדרה:conf_bridge_folder_to_play=9האם יש דרך לגרום לה להפעיל חדר ועידה של שלוחות 8 ו 9 ביחד?
תודה.