• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. שלמה גולד
    3. פוסטים
    ש מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 0
    • נושאים 3
    • פוסטים 23
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: בעיה

      @sh0548534047
      להקטין ולהגדיל את המסך בגוגל אפשר גם ע"י לחיצה על קונטרול (ctrl) וגלילה של העכבר.

      פורסם בעל הפורום
      ש
      שלמה גולד
    • RE: שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון

      @לימוד-בתורת-מרן
      סך הכל נתתי לך ציון הערכה על תשובתך המדוייקת והמהירה.
      ניסחתי את זה כציון עשר - אחת אפס.
      כל הכבוד ותודה רבה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון

      @לימוד-בתורת-מרן
      f6071d08-2a86-4c2d-a00e-4f0176680a4a-image.jpeg

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון

      @לימוד-בתורת-מרן
      אחד אפס.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון

      @לימוד-בתורת-מרן בדיוק

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: SMS בווירטואל פלוס - איפה נשמרות ההודעות

      כשאתה מתקשר לווירטואל שלך, בהקשה על 0 ו # - אפס וסולמית

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: מה??????????

      פשוט מאוד הגדרת כנראה: "זכור אותי ל 30 יום". יכול להיות?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון

      האם יש אפשרות לשנות בשלוחת ההקלטות - שלוחה 2 בוואצאפ-פון את ההגדרות?
      זאת אומרת במקום שבהקשה על #2 יהיה אישור ההודעה עם צינתוק ובהקשה על #5 יהיה אישור ההודעה בלי צינתוק.
      פשוט בשביל לחסוך את כל הצינתוקים המיותרים שנשלחים בטעות ע"י אנשים המחוברים לוואטסאפ פון ולא קולטים שבהקשה על 2 הם העירו דובים מרבצם - עשרות מחוברים, ללא צורך.
      תודה|=רגיל=|

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: סל המיחזור

      @פורום-מוזיקה
      אולי לא שמת לב. אבל בתמונה השניה כתוב בבירור בעברית 'סל המחזור',
      כנס בפנים, ותמצא את קבציך האבודים....

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: סל המיחזור

      @פורום-מוזיקה
      יש מצב שהשם שונה, במקום סל המחזור הוא כותב או את מספר המערכת - שלך או איזה שהוא שם אחר באנגלית. תנסה להיכנס לקובץ קובץ אחד אחרי השני.
      או תעלה צילום מסך.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: סל המיחזור

      @פורום-מוזיקה
      גללת את העכבר ללמטה?
      אחרי כל השלוחות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: שיחה חוזרת

      @מאיר-אמר
      בס"ד
      זו ההגדרה

      system_sharing_to_myself=yes
      type=system_sharing
      system_sharing_custom_did=מספר הראשי של המערכת
      

      תפתח שלוחה שאתה מעוניין שממנה תקבל שיחה חוזרת ובהגדרות תגדיר את הנ"ל.
      בהצלחה

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שלמה גולד
    • RE: סל המיחזור

      @פורום-מוזיקה
      כנס לאתר הניהול (https://www.call2all.co.il/) ובלשונית 'מערכת תוכן' יש לך את סל המחזור, די למטה.
      ceeda753-811f-4245-8087-c91f7d5244f1-סל המחזור.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: שמיעת כמות המספרים ששמעו הודעה 🎰🎧📡 רישום אמיתי 📊📉✔

      במערכת החדשה של קלי קול - וואטסאפון, (הם פיתחו את זה לאחרונה) בהקשה על 8/8 ניתן לשמוע אחוזים מדוייקים של השמיעה. כלומר: מספר טלפון0551112223 שמע 46% מההודעה.
      בבקשה:

        %D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95-%D7%91%D7%A7%D7%9C%D7%99-%D7%A7%D7%95%D7%9C.mp3

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלמה גולד
    • RE: קו IVR ללא פרסומות

      יש למישהו מושג, האם בימות המשיח מתכננים לתת לנו אפשרות להסיר פרסומות דרך האתר - כמו שאני קונה יחידות?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: פירוט שלוחות בתוך תיקיות משנה

      תודה על התגובה, אבל לא הבנתי מה פירוש שלוחה פנימית, יש לי תפריט, בתוכו אני רוצה לעשות 13 שלוחות מה אני בדיוק אמור להגדיר?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: פירוט שלוחות בתוך תיקיות משנה

      @שלמה-גולד אשמח לדעת איך עשית את זה, יש לי את אותה בעיה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • RE: פירוט שלוחות בתוך תיקיות משנה

      @השב-שכינתך-לציון

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • איך אני מגדיר שבהקלטת הודעה בשלוחה מסויימת, ישמעו את זה בו זמנית (לאחר האישור) ב8 שלוחות?

      תגובה: שכפול הודעה לשתי מקומות ! אפשרי?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלמה גולד
    • האם אפשר להגדיר שרק מנהל המערכת יוכל לשמוע ע"י הקשה על *41 כמה אנשים שמעו את ההודעה?

      ישנה אפשרות להגדיר שבכוכבית 41 שומעים כמה מספרים האזינו להודעה, האם אפשר להגדיר שרק מנהל המערכת יוכל לשמוע?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שלמה גולד