@sh0548534047
להקטין ולהגדיל את המסך בגוגל אפשר גם ע"י לחיצה על קונטרול (ctrl) וגלילה של העכבר.
-
RE: בעיה
-
RE: שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון
@לימוד-בתורת-מרן
סך הכל נתתי לך ציון הערכה על תשובתך המדוייקת והמהירה.
ניסחתי את זה כציון עשר - אחת אפס.
כל הכבוד ותודה רבה. -
RE: SMS בווירטואל פלוס - איפה נשמרות ההודעות
כשאתה מתקשר לווירטואל שלך, בהקשה על 0 ו # - אפס וסולמית
-
RE: מה??????????
פשוט מאוד הגדרת כנראה: "זכור אותי ל 30 יום". יכול להיות?
-
שינוי מקשים באישור הודעה בוואצאפ פון
האם יש אפשרות לשנות בשלוחת ההקלטות - שלוחה 2 בוואצאפ-פון את ההגדרות?
זאת אומרת במקום שבהקשה על #2 יהיה אישור ההודעה עם צינתוק ובהקשה על #5 יהיה אישור ההודעה בלי צינתוק.
פשוט בשביל לחסוך את כל הצינתוקים המיותרים שנשלחים בטעות ע"י אנשים המחוברים לוואטסאפ פון ולא קולטים שבהקשה על 2 הם העירו דובים מרבצם - עשרות מחוברים, ללא צורך.
תודה|=רגיל=| -
RE: סל המיחזור
@פורום-מוזיקה
אולי לא שמת לב. אבל בתמונה השניה כתוב בבירור בעברית 'סל המחזור',
כנס בפנים, ותמצא את קבציך האבודים.... -
RE: סל המיחזור
@פורום-מוזיקה
יש מצב שהשם שונה, במקום סל המחזור הוא כותב או את מספר המערכת - שלך או איזה שהוא שם אחר באנגלית. תנסה להיכנס לקובץ קובץ אחד אחרי השני.
או תעלה צילום מסך. -
RE: שיחה חוזרת
@מאיר-אמר
בס"ד
זו ההגדרהsystem_sharing_to_myself=yes type=system_sharing system_sharing_custom_did=מספר הראשי של המערכתתפתח שלוחה שאתה מעוניין שממנה תקבל שיחה חוזרת ובהגדרות תגדיר את הנ"ל.
בהצלחה -
RE: סל המיחזור
@פורום-מוזיקה
כנס לאתר הניהול (https://www.call2all.co.il/) ובלשונית 'מערכת תוכן' יש לך את סל המחזור, די למטה.

-
RE: שמיעת כמות המספרים ששמעו הודעה 🎰🎧📡 רישום אמיתי 📊📉✔
במערכת החדשה של קלי קול - וואטסאפון, (הם פיתחו את זה לאחרונה) בהקשה על 8/8 ניתן לשמוע אחוזים מדוייקים של השמיעה. כלומר: מספר טלפון0551112223 שמע 46% מההודעה.
בבקשה:%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95-%D7%91%D7%A7%D7%9C%D7%99-%D7%A7%D7%95%D7%9C.mp3 -
RE: קו IVR ללא פרסומות
יש למישהו מושג, האם בימות המשיח מתכננים לתת לנו אפשרות להסיר פרסומות דרך האתר - כמו שאני קונה יחידות?
-
RE: פירוט שלוחות בתוך תיקיות משנה
תודה על התגובה, אבל לא הבנתי מה פירוש שלוחה פנימית, יש לי תפריט, בתוכו אני רוצה לעשות 13 שלוחות מה אני בדיוק אמור להגדיר?
-
RE: פירוט שלוחות בתוך תיקיות משנה
@שלמה-גולד אשמח לדעת איך עשית את זה, יש לי את אותה בעיה.
-
האם אפשר להגדיר שרק מנהל המערכת יוכל לשמוע ע"י הקשה על *41 כמה אנשים שמעו את ההודעה?
ישנה אפשרות להגדיר שבכוכבית 41 שומעים כמה מספרים האזינו להודעה, האם אפשר להגדיר שרק מנהל המערכת יוכל לשמוע?
