• נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • שלוחה לא פועלת

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    132 צפיות
    פ
    @זעליג [image: 1720454017298-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-08-185255.png]
  • ?מה מס הודעת מערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    257 צפיות
    E
    @צבי-ד-צ לא נמצא שם
  • כותב מילים ואז הקריין מקריין

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    146 צפיות
    ד
    @זעליג תודה רבה
  • דוח לפי קבצים

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    192 צפיות
    ה
    @אביי-ורבא תודה רבה רבה מכל הלב
  • תא קולי במודול תור

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    290 צפיות
    ה
    @963 תודה רבה אין כמוך
  • בשליחת קמפיין - שמיעת ההודעה בתפריט ראשי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    116 צפיות
    ק
    @הלי כי אני לא רוצה שזה יהיה תמיד. אני רוצה שרק בזמן הקמפיין (ואפי' שעה שעתיים אחרי) שזה יהיה בתפריט, וכל הזמן יהיה הודעה רגילה
  • הגדרת מספר שלא יצטרך קוד - מנהל

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    185 צפיות
    9
    @קובי-י כתב בהגדרת מספר שלא יצטרך קוד - מנהל: @צבי-ד-צ כי אני רוצה שלאחרים יהיה קוד! ורק מספר אחד לא יצטרך קוד! איך עושים את זה לפי רשי"ת? אני מציע להשתמש עם פילטר לפי רשימת צינתוקים [שניתן להטמעה בכל מודול], שם אפשר להגדיר שמי שברשימה יכנס רגיל ומי שלא ברשימה יצטרך קוד, ואז אתה צריך רק לפתוח שלוחה להרשמה לצינתוקים ולהוסיף את המספר הזה [וכמובן שיהיה סיסמה לשלוחת ההרשמה] ההגדרות לשלוחת כניסה לניהול: go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=שם רשימת הצינתוקים go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=הסיסמה שלכם
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    240 צפיות
    צ
    @TARR לפעמים זה לא עובד, צריך לפנןת לימות במייל, והם מבקשים לפעמים אישור מרב. לי זה עבד בחלק מהמערכות.
  • שעה קבועה בשידור חי מדומה

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    85 צפיות
    0
    וכן , האם יש אפשרות לבטל את השאלה לאישור הקש אחת לתיקון הקש 2?
  • מחיר משלוח שונה לפי קטגוריות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    122 צפיות
    אין תגובות
  • הפעלת צינתוק כשמתקשרים למערכת

    נפתר
    7
    1
    2 הצבעות
    7 פוסטים
    343 צפיות
    א
    @הכוכב-הנודד אחרי פתיחת הפוסט בצד שמאל למעלה יש אופציה של תגובה לידו יש סמל הגדרות, לחץ עליו ותראה
  • שלוחת הקראת נתונים

    נפתר
    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    268 צפיות
    א
    @clickphone תודה רבה. עכשיו זה מסודר, אכן זו היתה הבעיה.
  • עזרה בפיתוח מערכת טלפונית להזנת נתונים

    לא נפתר
    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    116 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בשלוחה סליקת אשראי | איקאונט

    לא נפתר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    4k צפיות
    N
    לא אמרתי שזה באג. אמרתי שאני צריך עזרה בהפעלה. עשתי אחד לאחד לפי מה שכתוב בפורום ולא הצלחתי דבר...
  • עזרה באקסס פילטר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    70 צפיות
    אין תגובות
  • הגדרות בהוספת ערכים לא עובדות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    297 צפיות
    I
    @צבי-ד-צ אי אפשר בשביל להגדיר פג תוקף חייבים שתי חלקים
  • השארת תגובות ממאזינים בהשמעת קבצים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    62 צפיות
    אין תגובות
  • תפריט ליפני שליחת צינתוק.

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    182 צפיות
    צ
    @הכוכב-הנודד הכל כתוב מפורש במודל של הקלטות, עושים מקש מסויים של אישור ההקלטה+צינתוק ואחד של אישור ללא צינתוק, אם רוצים לעשות גם אפשרות לשליחת צנתוק למערכת נוספת, עושים מקש שמעביר לשלוחה אחרת, הכל מבואר יפה שם. נראה לי שההגדרות למקשים 2 ו5 זה menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk menu_record_options_5=record_ok