זיהוי שקו נכנס היגיע מהמערכת
-
בעבר כל מי שהתקשר דרך המערכת היה זיהוי מיוחד, לדגו' נוסף מס' 1 או 16 וכך הנציג העונה ידע ששיחות אלו הם שיחות שנותבו מהמערכת אליו,
לאחרונה אין את הפונקציה הזאת,
זה מאד נחוץ לנו כי הנציגים רוצים לדעת מה מס' שלהם ומה היגיע מהמערכת
מי שיוכל לעזור בענין תבוא עליו ברכה
-
@יעקב-ב כתב בזיהוי שקו נכנס היגיע מהמערכת:
בעבר כל מי שהתקשר דרך המערכת היה זיהוי מיוחד, לדגו' נוסף מס' 1 או 16 וכך הנציג העונה ידע ששיחות אלו הם שיחות שנותבו מהמערכת אליו,
לאחרונה אין את הפונקציה הזאת,
זה מאד נחוץ לנו כי הנציגים רוצים לדעת מה מס' שלהם ומה היגיע מהמערכת
מי שיוכל לעזור בענין תבוא עליו ברכה
אתה מדבר על מודול תור או ראוטינג כי זה הגדרות שונות ובשתיהם נעשה שינוי בשנה האחרונה
-
@ראשון type=queue
נראה לי שזה מודול תור -
@יעקב-ב תראה מה ערכתי
-
@ראשון יישר כוח
-
@ראשון
אין צורך להעתיק את כל המודול מספיק לתת קישור -
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בזיהוי שקו נכנס היגיע מהמערכת:
@ראשון
אין צורך להעתיק את כל המודול מספיק לתת קישורהלוואי שזה היה כל המודול, זה רק חלקיק שנוגע למה שהוא דיבר
-
@ראשון
שמתי לב... ועל מה שעשית הערתי - נא תשומת לבך!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות