לא נכנס לשלוחות
-
לא
לא קיים! איך לעשות אותו ומה לשים בו??? -
@מאסטר-הקווים כמו ש @HMJE22 כתב אתה יכול לראות את זה כאן
-
@מאסטר-הקווים כתב בלא נכנס לשלוחות:
לא קיים! איך לעשות אותו ומה לשים בו???
לא צריך להוסיף בו כלום, צריך רק לדעת מה כבר כן יש שם בשביל למחוק משם את מה שמפריע לך.
ואם אין לך את הקובץ ובכל זאת אתה טוען שהמערכת עובדת לך, עכ"פ שלוחת כוכבית, זה מאוד מאוד מוזר, ולא כ"כ נראה מציאותי...בכל מקרה אם אתה רוצה לנסות ליצור אותו, תכנס לאתר החדש ותלחץ על הכפתור כמו שמסומן בתמונה דלהלן
ותעלה את הקובץ כדלהלן... (שים לב, אין צורך להוסיף בקובץ כלום...)
אם אתה בכל אופן רוצה להוסיף משהו לקובץ, אז תוסיף את זה
language=he
שזה אומר שהמערכת תהיה בעברית...
-
עשיתי הכל העלתי את הקובץ
וזה לא עזר הכל אותו דבר -
@מאסטר-הקווים אתה יכול להעלות צילום מסך כמו ש @מוטי-לוין הביא כאן?
וכן אם תוכל להעלות את התוכן שיש בתוך הקובץ ivr.ini.
-
-
בבקשה
-
@מאסטר-הקווים ו... אתה עדיין לא מצליח להכנס לשלוחות חוץ מתפריט כוכבית?
תנסה אולי לבדוק בשיחות נכנסות לראות איפה אתה באמת נמצא כשאתה מחייג, האם אתה נמצא באמת בשלוחה הראשית, או שאתה נמצא בשלוחה פנימית ששם הוא כאילו התפריט הראשי...
-
@מאסטר-הקווים ואם תוכל בבקשה גם לעשות צילום מסך של כל הקבצי מערכת שיש לך בשלוחה הראשית, דהיינו צילום כמו זה - רק עם כל הרשימה...
-
@HMJE22
חשבתי על זה אבל זה לא
כי יש לי רק שלוחת תפריט אחת והקשתי 5 פעמים והוא חוזר על הודעת התפריט 5 פעמים -
@מאסטר-הקווים מוזר... לא יודע מה להגיד לך...
אבל בכל מקרה תמיד תוכל לפנות לשירות הלקוחות, ואם יש בעיה הם יסדרו לך...בהצלחה
-
@מאסטר-הקווים
האם יש לך שלוחות במערכת חוץ משלוחה ראשית? -
@פיסטוק-פרווה תשובה לשאלתך נמצאת כאן
-
@מאסטר-הקווים
תפנה אלי במייל ואוכל לעזור לך:
teletop770@gmail.com -
@מאסטר-הקווים אם תרצה תשלח לי מספר מערכת וסיסמה ל kavkosher@gmail.com ואני יעבור על המערכת למצוא את התקלה