שידור חי מלווית מרן הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל
-
מישהו יודע איך יוצרים שלוחת שידור חי מלווית מרן הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל
-
נחכה לשיא לייב
ומשם נוציא את הקישור -
@צביקה הנה הקישור נשמח לתגובה, אני צריך את זה לשידור למערכת עם מאות מאזינים
https://www.c-live.co.il/archives/45073 -
@MTK-מערכות כתב בשידור חי מלווית מרן הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל:
@צביקה הנה הקישור נשמח לתגובה, אני צריך את זה לשידור למערכת עם מאות מאזינים
https://www.c-live.co.il/archives/45073
-
-
-
כל כמה דקות משתנה שם משהו באתר.
עריכה: נכון להרגע השידור עובד
השאלה אם כבר שייך להוציא משם שידור למערכות בימות המשיח??
כמו כן יש שידור ביטויוב כאן -
יש פה שידור חי תקין מיוטיוב מקול הלשון, איך מעלים אותו למערכת
-
מי יכול להסביר איך אפשר להשתמש בקישור של השידור חי בשביל לעשות שידור חי במערכת תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות