נדרים פלוס API
-
האם יש למישהו תיעוד או הדגמה של ה API של נדרים פלוס?
לא רק ביצוע חיוב, אלא גם קבלת נתונים -
@ביבי-נתניהו
תפנה לנדרים פלוס הם יתנו לך את זה -
@ביבי-נתניהו מניסיון הם קצת מעצבנים, אין להם API מסודר כמעט לכלום, אבל אפשר להוציא הכל הF12, אבל אז הם עלולים לחסום אותך (מעשה שהיה לי
), אז את הנסיונות תעשה משרת או VPN, אא"כ זה משהו שמצריך אימות של חשבון המוסד שאז תצטרך להיזהר שלא יעלו עליך שזה F12 אלא תדמה גלישה רגילה מדפדפן (אפשרי עם Puppeteer) -
מה אתה רוצה להוציא?
אם יש לך שם משתמש וסיסמה לAPI תוכל להוציא נתונים, יותר מזה כבר יותר מסובך
[את השם משתמש וסיסמה תבקש מהשירות לקוחות] -
@מנסה כתב בנדרים פלוס API:
אם יש לך שם משתמש וסיסמה לAPI תוכל להוציא נתונים
יש לי את כל הקודים, מה שחסר לי זה תיעוד
-
@ביבי-נתניהו אם בסוף תמצא תיעוד לא משנה מאיפה נראה לי שזה יכול להועיל לכולם אם תעלה את זה לפה
-
אני לא מבין מה הקטע שלהם בלהעפיל על כל הנושא של ה api
אם נותנים את השירות, למה להחביא?
בחברות אחרות, יש תמיכה נרחבת בעניין זה, כולל תיעוד מפורט -
אני לא כל כך מבין איך הנושא קשור לפורום הזה
אתה יכול לפנות למתמחים לדוגמא -
ש שמחה - זו הסיסמא נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות