תיקית Messages
-
הקו שלי מחולק לאידיש ולעברית
ואני רוצה להחליף הודעות מערכת בהודעות מקריין שלי לכל הקו חלק באידיש וחלק בעברית
האם אפשר לפתוח תיקיית Messages בתוך תיקיה, לדוגמה שלוחה 1 = עברית אז בתוכו יהיה תיקיית Messages עם ההודעות בעברית לכל השלוחה והתתי שלוחה שלו בעברית. ולשלוחה 2 = אידיש יהיה גם כנ"ל באידיש
תודה מראש למגיבים -
לא
...... -
@משמר כרגע אין אפשרות כזאת..
אולי תבקש בבקשות לפיתוח -
כ"כ הרבה מחכים לפיתוח זה, זה יועיל לעשרות בקשות
אדרבה -
עד שיהיה פיתוח. יש לך אפשרות לחלק את המערכת שלך לשני קווים,
למשל: לאידיש הקישו 1 , - תהיה הפניה למערכת אחרת, שם תשים הודעות מערכת באידיש. -
פוסט זה נמחק! -
@כלומר אמר בתיקית Messages:
עד שיהיה פיתוח. יש לך אפשרות לחלק את המערכת שלך לשני קווים,
למשל: לאידיש הקישו 1 , - תהיה הפניה למערכת אחרת, שם תשים הודעות מערכת באידיש.עכשיו זה אחר מעשה כי א"א להעביר מערכת מסועפת שהרבה פעמים מנתבת בתוך עצמה בשביל הודעות כלליות וניהל וכדו' לקו חדש
--בקיצור הציבור מבקש פיתוח-- -
אני אגלה לך סוד - אפשר להעביר מערכת מסועפת כמו שהיא למערכת חדשה
לא תאמין אבל כן - בעלות של 50 ש" + מע"ע בשירות לקוחות - יתכן שאם יש שם גם הרבה הקלטות זה יעלה יותר
בכל אופן תשאל אותם ואח"כ אל תשכח לידע אותנו מה יצא
בהצלחה... -
@33064325 תיקון 150 + מע"מ
-
@shz לי הם אמרו 50 כנראה שזה תלוי במה יש לך בשלוחות אני דיברתי איתם על שלוחות בלבד ללא קבצי שמע וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות