שיפור במודול שיחות שלא נענו
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
הקישור חסום לי.
מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.
@שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:
בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes
שימו לב לשורה:
api_url_post=yes
שליחת בPOST
ולא בGET
הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק
אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח
text=no
למשל ככה:api_add_X=text=no
בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך
go=/X
למשל:api_add_X=go=/2
ויעבור לשלוחה 2.
ערכים שחובה לשלוח:
mail_to - לאן לשלוח מייל to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"
ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:send_sms=1
ולהוסיף:
phone - מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס did - מערכת password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444
דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444 api_add_6=text=no api_add_7=go=/2
ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:
האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ
EnterIDValName.ini
בשלוחה של ההגדרה.דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:
enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no
ואחרי זה להעלות קובץ
EnterIDValName.ini
באותה שלוחה.
בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.למשל:
0773137770=ימות המשיח
וכן הלאה
ואז במייל נקבל:
באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:שימוש מועיל!
--
המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.
-
@אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.
-
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
הקישור חסום לי.
מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.
@שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:
בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes
שימו לב לשורה:
api_url_post=yes
שליחת בPOST
ולא בGET
הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק
אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח
text=no
למשל ככה:api_add_X=text=no
בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך
go=/X
למשל:api_add_X=go=/2
ויעבור לשלוחה 2.
ערכים שחובה לשלוח:
mail_to - לאן לשלוח מייל to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"
ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:send_sms=1
ולהוסיף:
phone - מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס did - מערכת password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444
דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"
type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com api_add_1=to=0527666666 api_add_2=send_sms=1 api_add_3=did=0795555555 api_add_4=password=1111 api_add_5=phone=0584444444 api_add_6=text=no api_add_7=go=/2
ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:
האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ
EnterIDValName.ini
בשלוחה של ההגדרה.דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:
enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no
ואחרי זה להעלות קובץ
EnterIDValName.ini
באותה שלוחה.
בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.למשל:
0773137770=ימות המשיח
וכן הלאה
ואז במייל נקבל:
באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:שימוש מועיל!
--
המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.
תודה רבה. עובד מצוין.
אבל מדוע בשביל שהוא יזהה לי את השם של המתקשר צריך להכניס קובץ EnterIDValName ?
האם אפשר אולי למצוא דרך, שבמקום כך, הוא יחפש ברשימות הצינתוקים שלי, ואם יש שם מספר עם שם, שהוא ישאב משם את השם? -
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
אבל מדוע בשביל שהוא יזהה לי את השם של המתקשר צריך להכניס קובץ EnterIDValName ?
כי כך הוא שולח לשרת את השם, בפרמטר
ApiEnterIDName
כמבואר כאן.@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
האם אפשר אולי למצוא דרך, שבמקום כך, הוא יחפש ברשימות הצינתוקים שלי, ואם יש שם מספר עם שם, שהוא ישאב משם את השם?
אני לא כתבתי את הקובץ הנ"ל ולא בניתי את המודול הזה, אז אין לי איך לעזור.
-
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
אבל מדוע בשביל שהוא יזהה לי את השם של המתקשר צריך להכניס קובץ EnterIDValName ?
כי כך הוא שולח לשרת את השם, בפרמטר
ApiEnterIDName
כמבואר כאן.@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
האם אפשר אולי למצוא דרך, שבמקום כך, הוא יחפש ברשימות הצינתוקים שלי, ואם יש שם מספר עם שם, שהוא ישאב משם את השם?
אני לא כתבתי את הקובץ הנ"ל ולא בניתי את המודול הזה, אז אין לי איך לעזור.
האם יש תווים שאם הם נמצאים בקובץ EnterIDValName אז הוא לא מצליח לקרוא ממנו?
כי היה לי כזה קובץ שהכנסתי שורה שורה, והוא קרא ממנו טוב.אח"כ הכנסתי לו 1000 שורות, מתוך נתונים שהמרתי והכנתי בדיוק לפי מבנה הקובץ,
אבל הוא לא שואב ממנו את הנתונים. -
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
האם יש תווים שאם הם נמצאים בקובץ EnterIDValName אז הוא לא מצליח לקרוא ממנו?
כי היה לי כזה קובץ שהכנסתי שורה שורה, והוא קרא ממנו טוב.
אח"כ הכנסתי לו 1000 שורות, מתוך נתונים שהמרתי והכנתי בדיוק לפי מבנה הקובץ,
אבל הוא לא שואב ממנו את הנתונים.לא הבנתי איזה תווים חריגים יש לך בקובץ.
-
@אליהושש אולי זה שיש שמות שיש בהם גרשיים בתוך השם?
או שיש מספרי טלפון שברשימה שמתחילים בכוכבית?אני לא יודע מה הסיבה, אבל הכמה שורות הראשונות שכתבתי לבד בקובץ, זה שולף מהם את השמות,
והשאר - חלקם כבר התקשרו - אבל זה לא שולף את השמות על אף שזה נראה אותו הדבר.
גם שמות שאין בהם גרשיים.מה הסיבה שאת חלק מהשמות הוא יודע לשלוף משם, וחלק לא?
-
@isi
טענה מוזרה מאד, זה נשמע כאילו לא כתבת את השמות בצורה תקינה, אבל אתה טוען שכתבת את הכל באותה הצורה אז לא יודע מה לומר לך. -
@אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר. -
@אליהושש יש לי בעיה חדשה. אם תוכל לעזור, תודה.
כאשר מתקשר מישהו ממספר חסום לשלוחה, הוא נפלט החוצה ולא מתקדם הלאה, אלא שומע הודעה: שמך לא מעודכן במערכת.
יש לכך פתרון? -
@isi
ברוב אם לא בכל מערכות הפריווט , המערכת מזהה מספרים חסויים,
אולי תנסה לפתוח מערכת חדשה. -
@אליהושש אין לי אפשרות לבנות מערכת חדשה. זה משהו בנוי מאד מורכב.
השאלה אם בכל אופן יש אפשרות לפתור את הבעיה כאן.
כי זה לא מוצלח לי כאשר מתקשר חסוי והוא שומע את ההודעה הנ"ל ונזרק לשלוחה לא נכונה. -
@isi
תפתח מערכת חדשה שמזהה חסוי, ותגדיר בתפריט הראשי מעבר למערכת הישנה, ובמערכת הישנה תגדיר פילטר שמספר חסוי יעבור לאיזו שלוחה כלשהיא שמוגדרת כמעבר למערכת החדשה, וכך גם המערכת הישנה תזהה חסוי. -
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi
תפתח מערכת חדשה שמזהה חסוי, ותגדיר בתפריט הראשי מעבר למערכת הישנה, ובמערכת הישנה תגדיר פילטר שמספר חסוי יעבור לאיזו שלוחה כלשהיא שמוגדרת כמעבר למערכת החדשה, וכך גם המערכת הישנה תזהה חסוי.מעניין שיש לי מערכת מתקדמת, ובכל אופן זה כך עושה.
נראה לי מדאי מסובך לפתח מערכת חדשה.למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה. -
@isi תרצה עזרה במערכת חדשה ?
אם כן תעלה מייל וננסה בסייעתא דשמיאתוכל למחוק מיד אני מקבל למייל שלי -
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.לא הבנתי מה אתה רוצה שיסדר???
שיזהה חסוי??? נראה לי מה שכתבתי לך, זה האופציה היחידה (לא הבנתי מה מסובך ברעיון הנ"ל, ס"ה לפתוח מערכת ולהגדיר בה הגדרה אחת.)
שיעביר את החסויים לשלוחה אחרת??? יש לך את זה כאן. -
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.לא הבנתי מה אתה רוצה שיסדר???
שיזהה חסוי??? נראה לי מה שכתבתי לך, זה האופציה היחידה (לא הבנתי מה מסובך ברעיון הנ"ל, ס"ה לפתוח מערכת ולהגדיר בה הגדרה אחת.)
שיעביר את החסויים לשלוחה אחרת??? יש לך את זה כאן.אני חושב שלא הובנתי. אני לא רוצה שיזהה חסוי.
אלא שכאשר הוא מקבל חסוי, שיבין שזה חסוי.הרי כעת מוגדר שמי שנמצא ברשימת תפוצה ילך לX ומי שלא ברשימה ילך לV
אז בעצם, אם מתקשר אלי מישהו ממספר חסוי, כיון שהוא לא נמצא ברשימת התפוצה, כי הוא הרי חסוי, הוא היה צריך ללכת לV
מדוע הוא לא הולך לשם?לפתוח מערכת חדשה מסובך לי אפילו אם כעת תגדיר לי את זה.
כי אני משנה דברים אחת לפרקי זמן ארוכים, ואם אני לא יודע ברור מה נעשה ואיך, אח"כ קוראים לי שגיאות, כך ארע לי במעשה שהיה.
גם ככה אני מסתבך בלתפעל את מה שקיים אצלי.אני מודה מאד על כל העזרה.
-
@isi
בפילטר לפי רשימ"ת כהטמעה בכל מודול יש לך את זהבאם אין מספר / או מספר לא תקין
ברירת מחדל אם לא מוגדר, עולה לשלוחה אחת למעלה.
ניתן להגדיר שיעבור לשלוחה אחרת:check_template_filter_error_phone_go_to=/4
ניתן להגדיר שאם אין מספר או שהמספר לא תקין, בכל אופן ימשיך ויכנס לשלוחה:
check_template_filter_error_enter=yes
-
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi
בפילטר לפי רשימ"ת כהטמעה בכל מודול יש לך את זהבאם אין מספר / או מספר לא תקין
ברירת מחדל אם לא מוגדר, עולה לשלוחה אחת למעלה.
ניתן להגדיר שיעבור לשלוחה אחרת:check_template_filter_error_phone_go_to=/4
ניתן להגדיר שאם אין מספר או שהמספר לא תקין, בכל אופן ימשיך ויכנס לשלוחה:
check_template_filter_error_enter=yes
מצוין.
אם אני מגדיר לו את ההגדרה השניה, שימשיך ויכנס לשלוחה, הוא יכנס לשלוחה X שלשם נכנסים אלו הנמצאים ברשימת התפוצה,
או שהוא יכנס לשלוחה V שלשם נכנסים אלו שאינם ברשימת התפוצה? -
@isi
מדובר בפילטר כהטמעה בכל מודול, כך שהוא ימשיך רגיל בשלוחה.