• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיפור במודול שיחות שלא נענו

    בקשות לפיתוח
    8
    72
    2798
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

      @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      האם יש תווים שאם הם נמצאים בקובץ EnterIDValName אז הוא לא מצליח לקרוא ממנו?
      כי היה לי כזה קובץ שהכנסתי שורה שורה, והוא קרא ממנו טוב.
      אח"כ הכנסתי לו 1000 שורות, מתוך נתונים שהמרתי והכנתי בדיוק לפי מבנה הקובץ,
      אבל הוא לא שואב ממנו את הנתונים.

      לא הבנתי איזה תווים חריגים יש לך בקובץ.

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I
        isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי isi

        @אליהושש אולי זה שיש שמות שיש בהם גרשיים בתוך השם?
        או שיש מספרי טלפון שברשימה שמתחילים בכוכבית?

        אני לא יודע מה הסיבה, אבל הכמה שורות הראשונות שכתבתי לבד בקובץ, זה שולף מהם את השמות,
        והשאר - חלקם כבר התקשרו - אבל זה לא שולף את השמות על אף שזה נראה אותו הדבר.
        גם שמות שאין בהם גרשיים.

        מה הסיבה שאת חלק מהשמות הוא יודע לשלוף משם, וחלק לא?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

          @isi
          טענה מוזרה מאד, זה נשמע כאילו לא כתבת את השמות בצורה תקינה, אבל אתה טוען שכתבת את הכל באותה הצורה אז לא יודע מה לומר לך.

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • I
            isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

            @אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
            כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר.

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I
              isi @isi נערך לאחרונה על ידי

              @אליהושש יש לי בעיה חדשה. אם תוכל לעזור, תודה.
              כאשר מתקשר מישהו ממספר חסום לשלוחה, הוא נפלט החוצה ולא מתקדם הלאה, אלא שומע הודעה: שמך לא מעודכן במערכת.
              יש לכך פתרון?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א
                אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                @isi
                ברוב אם לא בכל מערכות הפריווט , המערכת מזהה מספרים חסויים,
                אולי תנסה לפתוח מערכת חדשה.

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I
                  isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                  @אליהושש אין לי אפשרות לבנות מערכת חדשה. זה משהו בנוי מאד מורכב.
                  השאלה אם בכל אופן יש אפשרות לפתור את הבעיה כאן.
                  כי זה לא מוצלח לי כאשר מתקשר חסוי והוא שומע את ההודעה הנ"ל ונזרק לשלוחה לא נכונה.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א
                    אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                    @isi
                    תפתח מערכת חדשה שמזהה חסוי, ותגדיר בתפריט הראשי מעבר למערכת הישנה, ובמערכת הישנה תגדיר פילטר שמספר חסוי יעבור לאיזו שלוחה כלשהיא שמוגדרת כמעבר למערכת החדשה, וכך גם המערכת הישנה תזהה חסוי.

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • I
                      isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                      @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                      @isi
                      תפתח מערכת חדשה שמזהה חסוי, ותגדיר בתפריט הראשי מעבר למערכת הישנה, ובמערכת הישנה תגדיר פילטר שמספר חסוי יעבור לאיזו שלוחה כלשהיא שמוגדרת כמעבר למערכת החדשה, וכך גם המערכת הישנה תזהה חסוי.

                      מעניין שיש לי מערכת מתקדמת, ובכל אופן זה כך עושה.
                      נראה לי מדאי מסובך לפתח מערכת חדשה.

                      למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
                      או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                        @isi תרצה עזרה במערכת חדשה ?
                        אם כן תעלה מייל וננסה בסייעתא דשמיא

                        תוכל למחוק מיד אני מקבל למייל שלי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                          @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                          למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
                          או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.

                          לא הבנתי מה אתה רוצה שיסדר???
                          שיזהה חסוי??? נראה לי מה שכתבתי לך, זה האופציה היחידה (לא הבנתי מה מסובך ברעיון הנ"ל, ס"ה לפתוח מערכת ולהגדיר בה הגדרה אחת.)
                          שיעביר את החסויים לשלוחה אחרת??? יש לך את זה כאן.

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • I
                            isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי isi

                            @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                            @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                            למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
                            או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.

                            לא הבנתי מה אתה רוצה שיסדר???
                            שיזהה חסוי??? נראה לי מה שכתבתי לך, זה האופציה היחידה (לא הבנתי מה מסובך ברעיון הנ"ל, ס"ה לפתוח מערכת ולהגדיר בה הגדרה אחת.)
                            שיעביר את החסויים לשלוחה אחרת??? יש לך את זה כאן.

                            אני חושב שלא הובנתי. אני לא רוצה שיזהה חסוי.
                            אלא שכאשר הוא מקבל חסוי, שיבין שזה חסוי.

                            הרי כעת מוגדר שמי שנמצא ברשימת תפוצה ילך לX ומי שלא ברשימה ילך לV
                            אז בעצם, אם מתקשר אלי מישהו ממספר חסוי, כיון שהוא לא נמצא ברשימת התפוצה, כי הוא הרי חסוי, הוא היה צריך ללכת לV
                            מדוע הוא לא הולך לשם?

                            לפתוח מערכת חדשה מסובך לי אפילו אם כעת תגדיר לי את זה.
                            כי אני משנה דברים אחת לפרקי זמן ארוכים, ואם אני לא יודע ברור מה נעשה ואיך, אח"כ קוראים לי שגיאות, כך ארע לי במעשה שהיה.
                            גם ככה אני מסתבך בלתפעל את מה שקיים אצלי.

                            אני מודה מאד על כל העזרה.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                              @isi
                              בפילטר לפי רשימ"ת כהטמעה בכל מודול יש לך את זה

                              באם אין מספר / או מספר לא תקין
                              ברירת מחדל אם לא מוגדר, עולה לשלוחה אחת למעלה.
                              ניתן להגדיר שיעבור לשלוחה אחרת:

                              check_template_filter_error_phone_go_to=/4
                              

                              ניתן להגדיר שאם אין מספר או שהמספר לא תקין, בכל אופן ימשיך ויכנס לשלוחה:

                              check_template_filter_error_enter=yes
                              
                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • I
                                isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                @isi
                                בפילטר לפי רשימ"ת כהטמעה בכל מודול יש לך את זה

                                באם אין מספר / או מספר לא תקין
                                ברירת מחדל אם לא מוגדר, עולה לשלוחה אחת למעלה.
                                ניתן להגדיר שיעבור לשלוחה אחרת:

                                check_template_filter_error_phone_go_to=/4
                                

                                ניתן להגדיר שאם אין מספר או שהמספר לא תקין, בכל אופן ימשיך ויכנס לשלוחה:

                                check_template_filter_error_enter=yes
                                

                                מצוין.
                                אם אני מגדיר לו את ההגדרה השניה, שימשיך ויכנס לשלוחה, הוא יכנס לשלוחה X שלשם נכנסים אלו הנמצאים ברשימת התפוצה,
                                או שהוא יכנס לשלוחה V שלשם נכנסים אלו שאינם ברשימת התפוצה?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                                  @isi
                                  מדובר בפילטר כהטמעה בכל מודול, כך שהוא ימשיך רגיל בשלוחה.

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • I
                                    isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                    @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                    @isi
                                    מדובר בפילטר כהטמעה בכל מודול, כך שהוא ימשיך רגיל בשלוחה.

                                    ניסיתי לשים את 2 ההגדרות בשלוחה, וזה לא עוזר.

                                    למעשה טעיתי במה שכתבתי למעלה לכאורה.
                                    כנראה שזה לא נתקע בשלוחה שמסננת לפי פילטר,
                                    אלא זה נתקע כבר בשלוחה API שמוגדרת לשלוח לי למייל את מספר הטלפון של מי שהתקשר.

                                    כאשר נכנס לשלוחה מישהו עם מספר לא מזוהה, הוא שומע: מספר הטלפון שלכם לא מזוהה.

                                    ניסיתי לשים את 2 ההגדרות שכתבת לעיל, כל אחד בנפרד, אבל זה לא עזר.

                                    כנראה שההגדרות של שלוחת API הנ"ל יש בהם איזה באג כאשר נכנס לשם מספר לא מזוהה.

                                    אפשר אולי לבקש ממי שיצר את הקוד שיתקן זאת?

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ה
                                      הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                                      @isi זה לא באג כי למה שתקבל מייל מחסוי? (זה גם יכול לפתוח פרצות וד"ל)
                                      אבל תוכל לשים מסנן כבר לשלוחה הנ"ל וכך לא תגיע בכלל לבעיה הזאת ותגדיר שחסוי הולך לזיהוי וכולי

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • I
                                        isi @הלי נערך לאחרונה על ידי

                                        @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                        @isi זה לא באג כי למה שתקבל מייל מחסוי? (זה גם יכול לפתוח פרצות וד"ל)
                                        אבל תוכל לשים מסנן כבר לשלוחה הנ"ל וכך לא תגיע בכלל לבעיה הזאת ותגדיר שחסוי הולך לזיהוי וכולי

                                        לא הבנתי. הרי את המייל אני מקבל מהמערכת למייל שלי, עם פרטים על המספר שהתקשר אלי.
                                        אז איזה פרצות זה יכול לעשות?

                                        בתכל'ס, לא הבנתי את הפתרון שאתה מציע עם מסנן.

                                        כפי שכתבתי למעלה, לדעתי, יש כאן איזה באג בקוד.
                                        אחרת אין הסבר לענין הזה.

                                        אבל באמת, מה ניתן לעשות?

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ה
                                          הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi אני מתכון שתעשה פילטר בכניסה לשלוחת הAPI ויעביר לשלוחת העברה למזהה חסוי למי שחסוי ואז יחזור למערכת מזוהה זה לוקח שניות כמו שהסברו פה

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • I
                                            isi @הלי נערך לאחרונה על ידי

                                            @הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                            @isi אני מתכון שתעשה פילטר בכניסה לשלוחת הAPI ויעביר לשלוחת העברה למזהה חסוי למי שחסוי ואז יחזור למערכת מזוהה זה לוקח שניות כמו שהסברו פה

                                            איך אני עושה כזו שלוחת פילטר?

                                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון