בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
-
שלום לכולם!
יש לי מערכת IVR ששלוחה 1 זה ניתוב למענה אנושי ושלוחה 2 זה השארת הודעה ואני מנסה להגדיר שאחרי 15 שניות השיחה תועבר לשלוחה 2 לצורך השארת הודעה וזה לא מצליח לי,
האם יש מישהו שיכול להסביר לי למה זה לא עובד ומה הבעייה? -
@חיים-יענקל מה קורה כרגע לאחר שתם פרק הזמן שהגדרת?
(לפי הצילום מסך נראה שזה שניה) -
@משרדי
זה חוזר לתפריט הראשי -
routing_end_goto=/8
כמדומני שזה ההגדרה, מתוך מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'.
כמובן לשנות לתיקייה המתאימה -
@משרדי
תודה רבה!!!
זה עובד!!!