@שמואל-ש אין לי מוניטין בשביל לשים לייק.
מביך כמה שזה פשוט
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי משרדי
-
RE: שינוי שם של דוח למייל
-
RE: עדכון חשוב בסליקה בקשר קהילות - דולרים
@davd
לעניות דעתי, כדאי היה לתת זמן ארוך יותר לעדכון במערכות השונות.
הנזק שעלול להגרם מחיובים עודפים לא שווה את זה. -
RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
routing_end_goto=/8
כמדומני שזה ההגדרה, מתוך מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'.
כמובן לשנות לתיקייה המתאימה -
RE: שלוחת השמעת אישורים אינה פועלת
עדכון:
פניתי לימות המשיח, והם העבירו את הבעיה לצוות הפיתוח.
בנתיים בדקתי שוב, עברתי על הגדרות הזיהוי ומצאתי את הטעות שלי כמובן...
לא היה מוגדר מזהה/מספר משתמש בעמודה A בlist_all_information
...
מצורף צילום מסך:
תודה ל @eliyahu שענה לי בחפץ לב והתייחס ברצינות כאילו מדובר בלקוח הכי חשוב שלו אי פעם!
-
RE: אי השמעת הודעה כשאין שיוך כניסה
@מתעניין אני לא יכול לשים לייק, חסר לי עוד לייק אחד בכדי שאוכל אז בבקשה...
זה אמנם יפתור את הבעיה, אבל כפי שציינת בית חולים מתחת לגשר...
שלחתי בבוקר כבר, ולא ענו לי. -
RE: הגבלה לפי הנתונים שהתקבלו, במודול "קבלת נתונים"
@HMJE22 תודה על ההסבר.
(פשוט אין לי הרשאות לשים לייקים) -
RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
@חיים-יענקל מה קורה כרגע לאחר שתם פרק הזמן שהגדרת?
(לפי הצילום מסך נראה שזה שניה) -
RE: אי השמעת הודעה כשאין שיוך כניסה
@מתעניין אם אני מבין נכון, ההגדרה הזאת אמורה לעבוד לכל סוגי זיהוי כניסה, וההודעות קשורות לסוג הכניסה.
כלומר בסוג כניסה בו אני עושה שימוש כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש יש את הודעהM1168
,
משום שמדובר בכניסה לפי טלפון, ולכן המערכת מודיעה שהטלפון לא נמצא ברשימת הכניסה.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי משרדי
-
RE: מספרים לא מתווספים לרשימת צינתוקים
עדכון: איפוס רשימה, והרשמה מחדש פתר את הבעיה.
ב"ה -
RE: מספרים לא מתווספים לרשימת צינתוקים
@WIZNITZ אלה כבר חלפו מזמן..
-
שליחת צנתוק למספרים מתוך רשימת תפוצה חינמית - API
אני ניסיתי לחפש בפורום ולא ממש מצאתי מידע בנושא.
האם יש אפשרות לשלוח צינתוק לרשימת מספרים מתוך רשימת תפוצה חינמית?
https://f2.freeivr.co.il/post/64941
לא מספיק ברור מכאן האם אפשרי או לא.
הדוגמא המובאת שם עוסקת בשליחה לכמה רשימות, אך לא מפרטת אודות שליחה למספקים רצוים מתוך הרשימה.
אשמח למידע
תודה -
RE: למה להיות ריסיילר?
@עידו
אתה אמור לעשות שיקול של מכלול הנתונים.
אני יכול לתת לך זוית נוספת, והיא הכלים שימות נותנים ואחרים לא
אני הייתי צריך להרים פרויקט ללקוח עם דד ליין, האם אלך כעת להקים מרכזיה לבד?
לא עסקתי בתחום מעודי, ועם ימות המשיח כל מה שנותר לי זה להתמקד בצד שרת ולבצע אותו כמו שצריך.
אז נכון, זה אולי יותר יקר לעיתים, אבל זה עם המון מעלות אחרות. -
RE: הקמת שיחת חזרה ללקוח
@ivrפון
https://f2.freeivr.co.il/post/110020
פיספסתי את זה, עברתי על API שוב ושוב ולא שמתי לב לזה. -
RE: הקמת שיחת חזרה ללקוח
@ivrפון
תודה, אבל לא הבנתי איך זה פותר את הבעיה.
אני צריך להפעיל שיחות לאנשים, שלאו דווקא נכנסו תחילה למערכת. -
הקמת שיחת חזרה ללקוח
אני רוצה להשתמש באפשרות שבו הלקוח מקבל שיחה חוזרת, ואז ממתין לנציג שיתפנה/שיענה לשיחה שיוצאת אליו.
לכאורה:
https://f2.freeivr.co.il/post/72304
נותן מענה לכך,
אבל חסרים לי פרטים לגבי:-
השמעת הודעה בטרם חיוג ההמשך.
לדוגמא:
המערכת מוציאה שיחה ללקוח, הלקוח עונה,
אני רוצה להשמיע לו:
"שלום וברכה, זוהי שיחת טלפון חוזרת מהמשרד של משה - המתינו על הקו עד למענה" -
קבלת הודעה לשרת, במקרה בו לא היה מענה מהמספר.
כרגע יש שגיאה רק על עצם השליחה/הפעלת הקמפיין.
במידה וישנה בעיה לאחר מכן, אין לי דרך לדעת זאת מבחינת השרת.
האם יש דרך טובה יותר להפעיל שיחות חזרה ללקוחות?
למעשה בחברות שונות בישראל, יש את המנגנון הזה שבו מקבלים שיחת חזרה מהמערכת ואז ממתינים לנציג הראשון שיתפנה.
יתכן שיש משהו קיים כזה במערכת ופיספסתי את זה?
אודה לכל עזרה -
-
RE: פניה לשרת api בסיום השמעת קובץ | במודול השמעת קבצים
תודה, אני מופתע לגמרי...
לא מבין איך פיספסתי את זה, כמה עבודה זה היה חוסך לי:(