@שמואל-ש אין לי מוניטין בשביל לשים לייק.
מביך כמה שזה פשוט
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי משרדי
-
RE: שינוי שם של דוח למייל
-
RE: תיקון תוקף כרטיס אשראי בכרטיס שמור (טוקן)
@davd
הייתי מציע לעשות גם אפשרות שישמיע את התפריט רק כאשר התוקף חלף בפועל.
במקרים רבים מאוד אנשים נזכרים לעדכן את התוקף רק כאשר אכן פג תוקף הכרטיס... -
RE: אי השמעת הודעה כשאין שיוך כניסה
@מתעניין אני לא יכול לשים לייק, חסר לי עוד לייק אחד בכדי שאוכל אז בבקשה...
זה אמנם יפתור את הבעיה, אבל כפי שציינת בית חולים מתחת לגשר...
שלחתי בבוקר כבר, ולא ענו לי. -
RE: שלוחת השמעת אישורים אינה פועלת
עדכון:
פניתי לימות המשיח, והם העבירו את הבעיה לצוות הפיתוח.
בנתיים בדקתי שוב, עברתי על הגדרות הזיהוי ומצאתי את הטעות שלי כמובן...
לא היה מוגדר מזהה/מספר משתמש בעמודה A בlist_all_information
...
מצורף צילום מסך:
תודה ל @eliyahu שענה לי בחפץ לב והתייחס ברצינות כאילו מדובר בלקוח הכי חשוב שלו אי פעם!
-
RE: עדכון חשוב בסליקה בקשר קהילות - דולרים
@davd
לעניות דעתי, כדאי היה לתת זמן ארוך יותר לעדכון במערכות השונות.
הנזק שעלול להגרם מחיובים עודפים לא שווה את זה. -
RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
routing_end_goto=/8
כמדומני שזה ההגדרה, מתוך מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'.
כמובן לשנות לתיקייה המתאימה -
RE: אי השמעת הודעה כשאין שיוך כניסה
@מתעניין אם אני מבין נכון, ההגדרה הזאת אמורה לעבוד לכל סוגי זיהוי כניסה, וההודעות קשורות לסוג הכניסה.
כלומר בסוג כניסה בו אני עושה שימוש כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש יש את הודעהM1168
,
משום שמדובר בכניסה לפי טלפון, ולכן המערכת מודיעה שהטלפון לא נמצא ברשימת הכניסה. -
RE: הגבלה לפי הנתונים שהתקבלו, במודול "קבלת נתונים"
@HMJE22 תודה על ההסבר.
(פשוט אין לי הרשאות לשים לייקים) -
RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
@חיים-יענקל מה קורה כרגע לאחר שתם פרק הזמן שהגדרת?
(לפי הצילום מסך נראה שזה שניה)
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי משרדי
-
RE: זיהוי שיחה ב"הפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת"
יש בעיה אחרת בפונקציה הזאת, שיש שקט של כמעט שלוש שניות מעת מענה לשיחה ועד שמתחילה השמעת הקובץ של השלוחה אליה הקמפיין מכניס.
אם יש למישהו מידע/ניסיון אשמח. -
RE: זיהוי שיחה ב"הפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת"
אוקי, הבעיה היא שצריך לציין את הזיהוי בלי
special.
ולא כפי שצריך בAPI למשל... -
זיהוי שיחה ב"הפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת"
https://f2.freeivr.co.il/post/110020
הוספתי כמובן את הפרמטרcallerId
וזה לא עובד, זה מוציא שיחה עם המספר ברירת מחדל.
מישהו נתקל?
זה באג? -
RE: תיקון תוקף כרטיס אשראי בכרטיס שמור (טוקן)
@davd
הייתי מציע לעשות גם אפשרות שישמיע את התפריט רק כאשר התוקף חלף בפועל.
במקרים רבים מאוד אנשים נזכרים לעדכן את התוקף רק כאשר אכן פג תוקף הכרטיס... -
קבלת תמלול הקלטה וגם את ההקלטה עצמה
https://f2.freeivr.co.il/post/77520
כנראה שזה פשוט, אבל לא מצאתי בחיפוש קל
האם אפשרי במודול API כאשר מגדירים voice כלומר תמלול הקלטה, לקבל גם את המיקום של הקובץ הקלטה במערכת?
או ליתר דיוק, שההקלטה תשמר במערכת בצורה מסודרת ולא רק זמנית בתיקיית המחזור?
תודה -
RE: מספרים לא מתווספים לרשימת צינתוקים
עדכון: איפוס רשימה, והרשמה מחדש פתר את הבעיה.
ב"ה -
RE: מספרים לא מתווספים לרשימת צינתוקים
@WIZNITZ אלה כבר חלפו מזמן..
-
שליחת צנתוק למספרים מתוך רשימת תפוצה חינמית - API
אני ניסיתי לחפש בפורום ולא ממש מצאתי מידע בנושא.
האם יש אפשרות לשלוח צינתוק לרשימת מספרים מתוך רשימת תפוצה חינמית?
https://f2.freeivr.co.il/post/64941
לא מספיק ברור מכאן האם אפשרי או לא.
הדוגמא המובאת שם עוסקת בשליחה לכמה רשימות, אך לא מפרטת אודות שליחה למספקים רצוים מתוך הרשימה.
אשמח למידע
תודה