מעכת טלפונית לגביית חובות
-
@שמואל-ש עוקב.
-
@שמואל-ש כתב במעכת טלפונית לגביית חובות:
@AKNV כתב במעכת טלפונית לגביית חובות:
שאפשר להזין רשימה עם סכום החוב
דהיינו להכניס רשימה שם/מספר=סכום החוב?
@AKNV כתב במעכת טלפונית לגביית חובות:
והמערכת מוציאה בקשת תשלום עם אפשרות לתשלום אוטומטית בנדרים פלוס
מה? צינתוק או הודעה? ואז בלחיצה על מקש יועבר לתשלום?
הודעה יוצאת ובלחיצה על מקש יעבור לתשלום
-
-
@שמואל-ש מתעניין במערכת כזאת גם כן...
-
@AKNV @סתם-שמרל לכאורה זה לא פיתוח מיוחד/מורכב
לגבי שליחת ההודעה ומעבר לסליקה בלחיצה, אז פשוט לשלוח קמפיין לרשימה של אלו החייבים לך ע"י העלאת הרשימה לקמפיין, ואז או לבקש קמפיין פתוח בשירות לקוחות (בתשלום) שזה עושה שכשהבנאדם מרים את הטלפון הוא בתוך המערכת כאילו הוא חייג, או תעשה בהגדרות שיהיה אפשרות של ניתוב שיחה למענה אנושי, ותעשה שיגיע למערכת (ואז נראה לי לא עולה כסף).
שם יועבר לסליקת אשראי, ותשתמש עם זה
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בהתחברות למנוע סליקה כללי - credit_card:סכום לחיוב מותאם לכל לקוח
ניתן להגדיר שהסכום לתשלום הינו משתנה בהתאם ללקוח, כמופיע ב enter_id
בכל סוגי ה enter_id,
יש להגדיר במקום הסכום
billing_sum=from_fileבנוסף יש להכניס קובץ BillingSum.ini בשלוחה הנוכחית, שבתוכו יש להכניס לכל זיהוי=סכום
לדוגמה:
0771234567=158טלפון 0771234567 הסכום לתשלום עבורו זה 158
מובן?
-
@שמואל-ש אני מעוניין לעשות שלוחה 1 שבה יהיה ניתן לשלם את כל החוב, ושלוחה 2 שבה יהיה ניתן לשלם חלק מהחוב (בחירת סכום).
השאלה היא האם ניתן לקבל קובץ שבו מופיע פירוט חובות עדכני (מי ששילם את כל הסכום יהיה יתרה 0 ומי ששילם חלק שיופיע כמה נשאר לתשלום). -
@סתם-שמרל לא הבנתי, החובות הם אצליך, את זה אתה מכניס באתר כמצוטט לעיל, ואז אח"כ אתה יכול להוציא דוח מכל הסליקות ולקזז מהחוב את מה ששולם
-
@שמואל-ש נכון, רק רציתי לדעת אם יש אפשרות לקבל דוח של יתרת חוב עדכני שהמערכת תחשב יתרת חוב קודמת - סכום ששולם = יתרת חוב עדכנית.
-
-
@AKNV
ל @חוויה-טלפונית יש משהו כזה -
@סתם-שמרל אכן
ניתן לפנות במייל cs@ivr-havaya.com