רשימה לבנה - למה לא הולך??
-
-
@613-0 חובה
-
@פישל איך מגדילים??
-
@זעליג בתוך הקובץ תכתוב רשימה כך:
022222222 023333333 044444444לחיצה ימנית בעכבר על הקובץ WhiteList.ini ותשנה את ה l ל L גדולה...
-
-
-
עדיין לא עובד
-
@זעליג רוצה לשלוח לי את הפרטים ל: ivr.6130@gmail.com, ואשתדל לעזור לך בזה מחר?
לילה טוב -
@זעליג שמתי לב, שאתה מנסה להגדיר רשימה לבנה, בשלוחה פנימית, ולא בשלוחה הראשית.
אז אולי כדי שתבדוק מה הגדרת בקובץ IVR בשלוחה ראשית,
אולי זה קשור לזה.
בהצלחה! -
@זעליג אגב, ידוע לי למשל על קובץ ,Did_Go_To,
שהוא עובד בשלוחות הפנימיות, רק בתנאי שיש כזה קובץ בשלוחה הראשית,
ואם אין אותו בשלוחה הראשית הוא לא יעבוד,
אז אני מציע שתנסה להעלות קובץ WhiteList בשלוחה הראשית (אם אין שם עדיין)
ואז תבדוק אם עובד לך בשלוחה 7/2.
יום טוב. -
זה מה שיש לי בתפריט הראשי, מה מפריע?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


