הקלטה אוטומטית של חדר ועידה
-
תמיד היה מקליט לי אוטומטית את כל שיחות הועידה שנעשו בקו
בימים האחרונים הפסיק להקליט לי
מישהו יודע למה?
איזה הגדרה אני צריכה לשים ע"מ שקבוע יקליט אוטומטית את הועידה?
תודה -
-
@613-0
גם אני ידעתי ככה,
אבל זה לא קורה בימים האחרונים... -
@יהודיה תעלו את הגדרות שיש בשלוחה
-
תשמשו בהקלטת ערוץ מנהל.
-
-
@מוטי-לוין
type=confbridge
title= -
@יהודיה מוזר שזה לא עובד
אולי מוגדר משהו בקובץivr -
@מוטי-לוין הענין הוא שתמיד הקליט ורק פתאום הפסיק בלי ששיניתי משהו, זה מה שלא ברור פה...
-
@יהודיה אולי זה קשור למקום שאליו מקליט אולי שם יש איזה בעיה
-
@כככ כתב בהקלטה אוטומטית של חדר ועידה:
@יהודיה אולי זה קשור למקום שאליו מקליט אולי שם יש איזה בעיה
מה זה נקרא? איפה ומה לבדוק?
-
@יהודיה כתב בהקלטה אוטומטית של חדר ועידה:
@כככ כתב בהקלטה אוטומטית של חדר ועידה:
@יהודיה אולי זה קשור למקום שאליו מקליט אולי שם יש איזה בעיה
מה זה נקרא? איפה ומה לבדוק?
לאיפה שמגיעים כל ההקלטות
-
@יהודיה ניסית כבר להתקין את כל ההגדרות בשלוחה מחדש
-
@כככ כתב בהקלטה אוטומטית של חדר ועידה:
@יהודיה ניסית כבר להתקין את כל ההגדרות בשלוחה מחדש
כן, משהו לא ברור...
יש לי כאן כמה שלוחות עם אותה הגדרה בדיוק,
בחלק הקליט ובחלק לא...
יכול להיות שהמורה הקישה בטעות משהו בסוף הועידה שביטל את זה? -
זה קשור לעומס
כבר אמרתי להשתמש בהקלטת ערוץ מנהל
הובאה בהמשך הקישור בהודעה השניה כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות