הודעה זמנית עם צינתוק לפי זמנים
-
@הפקות-בע-מ-0
אני לא רוצה שביום שישי אני יקליט אלא שזה יהיה אוטמטית שזה אומר שהמערכת תעלה את זה לבד תודה רבה וכן ישלח צינתוק אוטמטית תודה רבה -
יש פתרון ??? תודה רבה
-
@1800
ב"משימות" -
-
@יוסי-לנדא
זה רק שולח צינתוק מתי שאני רוצה אבל זה בלי הודעה וכן אני לא יכול לעשות שכל שבוע זה יהיה שעה אחרת תודה רבה -
פוסט זה נמחק! -
@1800
גם אני צריך תודה רבה -
@אברהם-נ שווה בדיקה, במשימות לעשות שתי משימות, א' העברת קובץ בו יש את ההקלטה על זמן כניסת השבת, והמשימה השניה זה תזמון הצינתוק מידי יום שישי, בא נגיד שאפשר להכין מידי פעם לחודשים הקרובים.
-
@הפקות-בע-מ-0
זה יכול להיות מצין הבעיה היא שאני לא רוצה שההקלטה ישאר כל הזמן אני רוצה שמיד במוצאי שבת זה כברלא יהיה תודה רבה -
@אברהם-נ אז תעשה עוד תזמון, שכל מוצ"ש זה מעלה הודעה קיימת, שתשים אותה בשלוחה מסוימת. [בנוסף, כדאי לבדוק בהגדרות של פג תוקף של הודעה].
-
@הפקות-בע-מ-0
אין עוד דרך ??
וכן זה לא משמיע כי יש שם פתיח אחר וכשאני עושה שהקובץ יעבור לשלוחה ראשית הוא לא משמיע את זה תודה רבה -
האם יש למשהוא רעיון איך אני יכול לעשות את זה ???? תודה רבה
-
@אברהם-נ
יש למשהוא פתרון ???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות