בקשה לפיתוח קו
-
מישהוא יכול לעזור לי לפתח קו פעיל בכסף תודה רבה
-
@אברהם-נ כדאי לדעת שבקשות לפיתוח, הכוונה פניה לחברת ימות המשיח ולא לציבור. ב. כדאי שתפרט מה אתה צריך.
-
@הפקות-בע-אני יפרט כשמשהוא יגיד לי שהוא רוצה
-
@אברהם-נ מה אתה מחפש, אולי אני הכתובת

-
@סתם-שמרל
תכתוב לי מייל שאני יכול לפנות אליך תודה רבה -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
הדבר עוד לענין אם משהוא יכול לעזור לי בזה אני מאוד ישמח תודה רבה
-
@אברהם-נ שלח מייל ל cs@mgmivr.com
-
@אבו
תודה רבה -
מה שאני רוצה בעצם הוא שתי דברים ואני יגיד את זה בקיצור
1 השארת הודעה ואישור ההודעה ע''י מנהל
2 הודעה זמנית ביום אחד בשבוע אבל כל שבוע בזמן אחרת עם צינתוק
תודה רבה -
@אברהם-נ אתה מעוניין שההודעה הזמנית תהיה אוטומטית?
רנדומלית??
תפרט. שיהיה לנו כיוון חשיבה. -
@נתנאל-הקטן
יותר טוב לי שזה יהיה אוטמטית -
@אברהם-נ
אני אוכל לעזור בעז"ה pnhspnhs29@gmail.com -
אם יש אחד שיוכל לעזור לי אני מאוד ישמח
מה שאכי חשוב לי לעכשיו הוא ההודעה זמנית תודה רבה -
-
א אלחנן1 העביר נושא זה מ-בקשות לפיתוח ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות