ביטול שיוך מספר לשלוחה פנימית
-
פתחתי מספר נוסף למערכת שלי דרך האתר
והגדרתי בעת הפתיחה שיהיה מופנה לשלוחה פנימית,
האם יש דרך לבטל את ההפניה הזאת ? -
-
@מה סליחה על ההצתה המאוחרת אבל אם עוד לא הסתדרת זה כן אפשרי
תבצע את השלבים הבאים:
א. תשנה בקישור הבא למספר מערכת והסיסמה שלך ותכנס לקישור מהדפדפןhttps://www.call2all.co.il/ym/api/GetCustomerData?token=0773137777:123456
ב. בדף שיפתח לך אתה תראה בין היתר את המספרי המשנה שלך תמצא את המספר שאתה רוצה לשנות לו את השיוך ואז קצת לפניו יש את ה-id של המספר (איפה שכתוב 12345)
לדוגמה:{"id":12345,"did":"0733123456","usage":"goto:/88"},
ג. תשנה בקישור הבא למספר מערכת והסיסמה שלך וכן את ה-id (איפה שכתוב 12345) ואת השלוחה הרצויה שאליה המספר יפנה (איפה שכתוב 15)
https://www.call2all.co.il/ym/api/SetSecondaryDidUsageDescription?token=0773137777:123456&secondaryDidId=12345&newUsage=goto:/15
ד. תכנס לקישור ו.....גמרנו
בהצלחה!!! -
@הרב זה באמת עבד לי לפני כמה ימים, אך משום מה היום אני מנסה וזה מה שמופיע לי:
-
@קו-המכלול לכוראה אתה ניסית/מישהו אחר ניסה, להתחבר כמה פעמים למערכת שלך עם סיסמה שגויה.
או אפילו שניסית/מישהו אחר ניסה, להתחבר למערכת אחרת כמה פעמים עם סיסמה שגויה מאותו כתובת IP שאתה מנסה לעשות את זה. -
-
@הרב האם יש אפשרות באיזו שהיא אופן גם להעביר מספר משנה ממערכת אחת למערכת אחרת?
(2 המערכות שייכות לי). -
@isi אולי דרך השירות לקוחות אפשר.
(או שאתה רוצה בצורה לא רשמית ולעשות הפניה למערכת אחרת)