• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    52 פוסטים 5 כותבים 3.0k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • baror230B מנותק
      baror230 @795693929
      נערך לאחרונה על ידי baror230

      @795693929
      זה אמור לעזור לך

          Response.ContentType = "application/json; charset=utf-8"
          If (Request.Form("secondTime") == 2){
              //פעולת יציאה
              // חוזר לתפריט הראשי
              Response.Write("go_to_folder=/")
          }
          Else {
              Response.Write("read=t-הקוד הוא.t-" & GetCode(Request) & ".t-להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
          }
          Public Function GetCode(ByVal Request As HttpRequest) As String
      	 
      	   Try
      	       Dim ApiPhone = Request.Form("ApiPhone")
      	       Dim ApiEnterID = Request.Form("ApiEnterID")
      	 
      	       ' ....
      	 
      	       Return ""
      	 
      	   Catch ex As Exception
      	       Return "ERROR"
      	 
      	   End Try
      	 
           End Function
      
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • 7 מנותק
        795693929
        נערך לאחרונה על ידי 795693929

        @baror230 , אין לי מילים!!!!!

        אין לך מושג כמה עזרת לי!! איזה אורך רוח, סבלנות!!

        ברוך ה' זה עובד מעולה!!!

        רק שאלה קטנה, בשורה הזו יש 3 פעמים את האות t.

                Response.Write("read=t-הקוד הוא.t-"+GetCode(Request)+".t-להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
                
        

        ובהשמעה של 'הקוד הוא' וגם בהשמעה של 'להשמעה פעם שניה וכו'' הוא משמיע את האות t.

        לכאורה מספיק רק את האות t בתחילת הפקודה. אני צודק? [תוכל לכתוב לי איך בדיוק צריך להיות? ניסיתי להוריד לבד והסתבכתי]

        baror230B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • baror230B מנותק
          baror230 @795693929
          נערך לאחרונה על ידי

          @795693929 זה יוצר הפסקות שישמע יותר טוב
          זה בלי

           Response.Write("read=t-הקוד הוא"+GetCode(Request)+"להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
          
          7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 7 מנותק
            795693929
            נערך לאחרונה על ידי

            @baror230 , שוב תודה על כל העזרה.

            כאות הכרת הטוב, תוכל להיכנס לכאן, לבחור את אחד מהמסלולים של המכון שלנו, ולקבל אותו בע"ה ללא עלות!

            תעדכן אותי במייל: r0527657630@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 7 מנותק
              795693929 @baror230
              נערך לאחרונה על ידי

              @baror230 אמר בחזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת:

              @795693929 זה יוצר הפסקות שישמע יותר טוב
              זה בלי

               Response.Write("read=t-הקוד הוא"+GetCode(Request)+"להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
              

              אין אפשרות אחרת להפסקה? זה יכול לבלבל את הלקוח, שלא יחשוב שהוא צריך להקיש גם t.

              baror230B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • baror230B מנותק
                baror230 @795693929
                נערך לאחרונה על ידי

                @795693929 אמר בחזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת:

                אין אפשרות אחרת להפסקה? זה יכול לבלבל את הלקוח, שלא יחשוב שהוא צריך להקיש גם t.

                פה אין t

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • baror230B מנותק
                  baror230 @795693929
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @795693929 אה...
                  תחזיר את הקודם ותוריד מהגדרות את
                  say_api_answer=yes

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • 7 מנותק
                    795693929
                    נערך לאחרונה על ידי

                    במהלך נסיונות שמתי לב שרק פעמיים הוא משמיע לי את הקוד פעם נוספת [לאחר לחיצה על 1]. אך בפעם השלישית, הוא אומר: אין מענה משרת api, ויוצא מהמערכת

                    מה יכולה להיות הסיבה לכך?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • baror230B מנותק
                      baror230
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @795693929 זה כנראה בעיה בשרת עם עומסים
                      תראה מה כתוב בתיקיה LOG בקובץ LogApi.ymgr
                      בשורות האחרנות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 7 מנותק
                        795693929
                        נערך לאחרונה על ידי

                        זה שתי השורות האחרונות מהקובץ:

                        Folder#0%Phone#0548469157%IdType#digits%EnterId#123456789%Date#13/07/2020%Time#00:08:38%HebrewDate#כ״א תמוז תש״פ%ApiSend#https://yakobov-dev.co.il/binyan.aspx?ApiPhone^0548469157*ApiEnterID^digits-123456789*Maslul^1*Password^FfYqxa24R6B8*%ApiAnswer#read^t-הקוד הנגדי שלך הוא.t-825802805.t-להשמעה חוזרת של הקוד הנגדי הקישו 1.^secondTime>no>1>1>12>No
                        Folder#0%Phone#0548469157%IdType#digits%EnterId#123456789%Date#13/07/2020%Time#00:09:00%HebrewDate#כ״א תמוז תש״פ%ApiSend#https://yakobov-dev.co.il/binyan.aspx?ApiPhone^0548469157*ApiEnterID^digits-123456789*Maslul^1*Password^FfYqxa24R6B8*secondTime^1%ApiAnswer#read^t-הקוד הנגדי שלך הוא.t-825802805.t-להשמעה חוזרת של הקוד הנגדי הקישו 1.^secondTime>no>1>1>12>No
                        
                        
                        baror230B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • baror230B מנותק
                          baror230 @795693929
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @795693929 כנראה בעיות עומסים

                          7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 7 מנותק
                            795693929 @baror230
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @baror230 אמר בחזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת:

                            @795693929 כנראה בעיות עומסים

                            בעיה בשרת של המתכנת או של ימות המשיח?

                            baror230B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • baror230B מנותק
                              baror230 @795693929
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @795693929 אני לא חושב של המתכנת, זה לא כזה עומס
                              בימות המשיח ב api יש דליי ארוך והרבה בעיות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • 7 מנותק
                                795693929
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @baror230 , לאחר נסיונות ראיתי שבכל פעם בפעם השלישית זה מפסיק לעבוד, אז הגעתי למסקנא שאולי זה 'באג'. לכן פתחתי אשכול כאן. הציעו שם כמה פתרונות, אשמח לשמוע מה דעתך.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 7 מנותק
                                  795693929
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  סוף טוב הכל טוב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון