• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    52 פוסטים 5 כותבים 3.0k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 7 מנותק
      795693929
      נערך לאחרונה על ידי 795693929

      @baror230 , אין לי מילים!!!!!

      אין לך מושג כמה עזרת לי!! איזה אורך רוח, סבלנות!!

      ברוך ה' זה עובד מעולה!!!

      רק שאלה קטנה, בשורה הזו יש 3 פעמים את האות t.

              Response.Write("read=t-הקוד הוא.t-"+GetCode(Request)+".t-להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
              
      

      ובהשמעה של 'הקוד הוא' וגם בהשמעה של 'להשמעה פעם שניה וכו'' הוא משמיע את האות t.

      לכאורה מספיק רק את האות t בתחילת הפקודה. אני צודק? [תוכל לכתוב לי איך בדיוק צריך להיות? ניסיתי להוריד לבד והסתבכתי]

      baror230B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • baror230B מנותק
        baror230 @795693929
        נערך לאחרונה על ידי

        @795693929 זה יוצר הפסקות שישמע יותר טוב
        זה בלי

         Response.Write("read=t-הקוד הוא"+GetCode(Request)+"להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
        
        7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 7 מנותק
          795693929
          נערך לאחרונה על ידי

          @baror230 , שוב תודה על כל העזרה.

          כאות הכרת הטוב, תוכל להיכנס לכאן, לבחור את אחד מהמסלולים של המכון שלנו, ולקבל אותו בע"ה ללא עלות!

          תעדכן אותי במייל: r0527657630@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 7 מנותק
            795693929 @baror230
            נערך לאחרונה על ידי

            @baror230 אמר בחזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת:

            @795693929 זה יוצר הפסקות שישמע יותר טוב
            זה בלי

             Response.Write("read=t-הקוד הוא"+GetCode(Request)+"להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No")
            

            אין אפשרות אחרת להפסקה? זה יכול לבלבל את הלקוח, שלא יחשוב שהוא צריך להקיש גם t.

            baror230B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • baror230B מנותק
              baror230 @795693929
              נערך לאחרונה על ידי

              @795693929 אמר בחזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת:

              אין אפשרות אחרת להפסקה? זה יכול לבלבל את הלקוח, שלא יחשוב שהוא צריך להקיש גם t.

              פה אין t

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • baror230B מנותק
                baror230 @795693929
                נערך לאחרונה על ידי

                @795693929 אה...
                תחזיר את הקודם ותוריד מהגדרות את
                say_api_answer=yes

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • 7 מנותק
                  795693929
                  נערך לאחרונה על ידי

                  במהלך נסיונות שמתי לב שרק פעמיים הוא משמיע לי את הקוד פעם נוספת [לאחר לחיצה על 1]. אך בפעם השלישית, הוא אומר: אין מענה משרת api, ויוצא מהמערכת

                  מה יכולה להיות הסיבה לכך?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • baror230B מנותק
                    baror230
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @795693929 זה כנראה בעיה בשרת עם עומסים
                    תראה מה כתוב בתיקיה LOG בקובץ LogApi.ymgr
                    בשורות האחרנות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 7 מנותק
                      795693929
                      נערך לאחרונה על ידי

                      זה שתי השורות האחרונות מהקובץ:

                      Folder#0%Phone#0548469157%IdType#digits%EnterId#123456789%Date#13/07/2020%Time#00:08:38%HebrewDate#כ״א תמוז תש״פ%ApiSend#https://yakobov-dev.co.il/binyan.aspx?ApiPhone^0548469157*ApiEnterID^digits-123456789*Maslul^1*Password^FfYqxa24R6B8*%ApiAnswer#read^t-הקוד הנגדי שלך הוא.t-825802805.t-להשמעה חוזרת של הקוד הנגדי הקישו 1.^secondTime>no>1>1>12>No
                      Folder#0%Phone#0548469157%IdType#digits%EnterId#123456789%Date#13/07/2020%Time#00:09:00%HebrewDate#כ״א תמוז תש״פ%ApiSend#https://yakobov-dev.co.il/binyan.aspx?ApiPhone^0548469157*ApiEnterID^digits-123456789*Maslul^1*Password^FfYqxa24R6B8*secondTime^1%ApiAnswer#read^t-הקוד הנגדי שלך הוא.t-825802805.t-להשמעה חוזרת של הקוד הנגדי הקישו 1.^secondTime>no>1>1>12>No
                      
                      
                      baror230B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • baror230B מנותק
                        baror230 @795693929
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @795693929 כנראה בעיות עומסים

                        7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 7 מנותק
                          795693929 @baror230
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @baror230 אמר בחזרה על תשובה שהתקבלה מהשרת:

                          @795693929 כנראה בעיות עומסים

                          בעיה בשרת של המתכנת או של ימות המשיח?

                          baror230B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • baror230B מנותק
                            baror230 @795693929
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @795693929 אני לא חושב של המתכנת, זה לא כזה עומס
                            בימות המשיח ב api יש דליי ארוך והרבה בעיות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • 7 מנותק
                              795693929
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @baror230 , לאחר נסיונות ראיתי שבכל פעם בפעם השלישית זה מפסיק לעבוד, אז הגעתי למסקנא שאולי זה 'באג'. לכן פתחתי אשכול כאן. הציעו שם כמה פתרונות, אשמח לשמוע מה דעתך.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 7 מנותק
                                795693929
                                נערך לאחרונה על ידי

                                סוף טוב הכל טוב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון