חדש! לאור התא הקולי העולה כסף - תא קולי בחינם
-
@מ-מ-פליישער אמר בחדש! לאור התא הקולי העולה כסף - תא קולי בחינם:
ולמספר הזה אתה עושה הפנייה מתי שבא לך
בשביל מה?
-
@יהונתן-כץ
לאור התא הקולי העולה כסף - תא קולי בחינם -
זה חסום .....
-
@יעקב-קליין ברור....
-
@מ-מ-פליישער עושה עבודה נפלאה בכלל ובפרט בנושא הפניות ותא קולי. רוב תודות!

הבעיה בכל זה, שקו כשר לא יכול להפנות שיחות למספר לא כשר. חבל.
{ל @ימות-המשיח עדיין אין לכך פתרון} -
@שחר איך שיהיה לימות פתרון לזה (מה זה קשור לימות?!?!)
-
@חנון-המרבה צחקתי ולכן הדגשתי את העדיין, כי ל @ימות-המשיח יש פתרונות (כמעט) לכל.
{אלא אם כן יאפשרו לנייד מספרים כשרים לקו תוכן} -
בעצם נפל לי ראיון שאני יכול לפנות את התא קולי למישהו אחר
-
@יעקב-קליין דהיינו?! (הרי המערכת צריך לזהות גם מאיזה קו הפנו אל המערכת)
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@יעקב-קליין תסביר מה הרעיון.
מה כוונתך להפנות למישהו אחר ? -
למספר למשל של האישה שיש חו כן תא קולי
-
@יעקב-קליין אבל זה קודם יחייג אל הפלפון ורק אח"כ יעבור לתא קולי, (ואפי' אם נניח שנסתדר עם זה - זה לא פתרון ברוב הפעמים)
-
@חנון-המרבה היות שכמה פוסטים כאן נמחקו, אין לי מושג על מה אתם מדברים [ואשמח לדעת...]
ובכל אופן, אם דיברתם על להתקשר למספר טלפון רגיל ולהגיע לתא הקולי, יש אפשרות כזאת על ידי 151 בהתחלה, במקום האפס. -
@כלומר הפוסטים שנמחקו הם היו ספאם, ולגבי מה שכתבת 151, לזה התכוונתי ב
@חנון-המרבה אמר בחדש! לאור התא הקולי העולה כסף - תא קולי בחינם:
ואפי' אם נניח שנסתדר עם זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות