מקש 0 בהשמעת קבצים השתנה
-
פוסט זה נמחק! -
אני אשמח אם יש אפשרות שכאשר אני מנהל המערכת ויש לי אופציית ניהול לא אצטרך דיווח כממנהל כי אני המנהל..
למה לא חשבו על זה ?! -
@SHINPRODUCTIONS1
אז תעשה פוסט חדש
כי התשובה שאני עניתי לך לא קשור לשאלה שאתה שואל עכשיו ואנשים מתבלבלים מזה -
@אברהם-נ אוקיי. אין לי איך להחזיר ?
-
@eliyahu אם כבר מדברים בעניין מקש 0 לדיווח. ראית כל תודה רבה מועיל מאוד בקווים גדולים, אבל למה שהדיווח לא יגיע למייל של מנהל המערכת או לתא קולי שלו? ועותק לימות המשיח.
-
@שרות-פלוס-IVR זה עובד ככה
-
- יש לי מערכת עם פחות מ 30.000 דקות בחודש ואיך אני מסיר את אפציה זו?
- צריך ליהות הגדרה שמי שרוצה יכול "לשנות" המקש מ0 ל8 וכד' לא "להסיר" ההגדרה לק "לשנות"
-
@י-שווארץ כתב במקש 0 בהשמעת קבצים השתנה:
- יש לי מערכת עם פחות מ 30.000 דקות בחודש ואיך אני מסיר את אפציה זו?
מכניס בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית:
control_play0=playback_speed_normal- צריך ליהות הגדרה שמי שרוצה יכול "לשנות" המקש מ0 ל8 וכד' לא "להסיר" ההגדרה לק "לשנות"
כל הרעיון הוא שיש מקש קבוע לכל המערכות ולא כל פעם לחפש איך לדווח
-
האם אפשרי שמי שנכנס לשלוחה במצב ניהול, לדוגמא שמקש 0 (או כוכבית 0) יהיה ניהול הקובץ למי שמוגדר כמנהל ומי שלא זה יעביר אותו לדיווח?
כי מי שמנהל גם ככה יכול למחוק... -
פוסט זה נמחק! -
@צדיק-תמים לא עובד ההסרה של אופציית 0
יש פיתרון למישהו איך מסירים את 0
דרך אגב גם במערכות עם פחות דק' זה גם עובד, וא"א להסיר. -
@יעקב-ב כתב במקש 0 בהשמעת קבצים השתנה:
דרך אגב גם במערכות עם פחות דק' זה גם עובד, וא"א להסיר.
אני הסרתי אצלי
-
@zxc אשמח אם תסביר לי איך, מה שמת איזו הגדרה,
את זה ניסיתי בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית, ולא הולך
control_play0=playback_speed_normal -
@יעקב-ב
אני שמתי הגדרה זו
control_play0=tfr_say_listening_data
אבל בעיקרון כל הגדרה צריכה לעבוד -
@zxc טוב נסיתי מה שאתה שמת, (דרך אגב מה אומרת ההגדרה הזאת)
ניסתי גם לשים control_play0=noop,
ו... כלום לא השתנה, 0 עובדשמתי את זה ב ivr.ini בשלוחה הראשית
-
@יעקב-ב לא יודע, אני שמתיו בכמה שלוחות
(ההגדרה היא שיוכלו לשמוע כמה שמעו את ההודעה) -
@zxc לא צריך לשים את זה ב ivr.ini בשלוחה הראשית ?
רק היכן ? -
@zxc דרך אגב עוד דבר
מה לא שמעתי כזה דבר, מי ישמע כמה הקשיבו לקובץ, כל השומעים או המנהל, -
@יעקב-ב בEXT של שלוחות השמעת קבצים
-
@יעקב-ב כתב במקש 0 בהשמעת קבצים השתנה:
@zxc דרך אגב עוד דבר
מה לא שמעתי כזה דבר, מי ישמע כמה הקשיבו לקובץ, כל השומעים או המנהל,עיין כאן באמצע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות