@הרב כתב בחדש במודול תור! הגבלת אורך שיחה:
וכן לציין כדרככם בקודש "עודכן גם בשרשור המודול כאן"
ב"ה
עודכן גם בשרשור המתאים.
מצ"ב ההגדרות
פיתוח @יעקב
כברירת מחדל, אין הגבלה על אורך השיחה של הלקוח עם הנציג והשיחה מסתיימת רק בניתוק שיחה של אחד מהצדדים.
ניתן להגדיר מגבלה על אורך השיחה, כך שהמערכת תנתק את השיחה ברגע שהיא הגיעה למקסימום הזמן שמותר
ההגדרה היא
queue_timeout_calls_hangup_max_time=כאן יש לרשום בשניות את מקסימום זמן השיחה המותר
לדוגמה, אם ברצונכם להגדיר שזמן השיחה לא יעלה על דקה, יש להגדיר
queue_timeout_calls_hangup_max_time=60
במקרה כזה, המערכת תנתק את השיחה לאחר דקה מרגע המענה של הנציג.
חשוב להדגיש! המגבלה היא רק מרגע המענה של הנציג, זמן ההמתנה לפני זה לא נספר.
מעבר לאחר ניתוק
לאחר שהמערכת ניתקה את השיחה, השיחה של הלקוח חוזרת לשלוחה אחת למעלה.
ניתן להגדיר שהשיחה תעבור לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
ההגדרה היא
queue_timeout_calls_hangup_max_time_goto=/1
@שמואל-ש סליחה לא יודע איך לא אחזתי את זה
@הרב אשמח לשמוע מה השימוש שלך בזה
@יעקב לי היה לקוח שביקש ממני כמה פעמים אם יש לי פיתרון לניתוק אחרי X זמן של שיחה עם נציג
אני לא בדיוק יודע מה היה הסיפור שלו, אבל מהשיחות שלי איתו היה נשמע שזה מאוד מאוד דחוף לו
@יעקב קודם כל מודול תור זה הביבי שלי ואני תמיד שמח שקדמים אותו
למעשה אני עכשיו בודק את זה איך בדיוק להשתמש בזה
כי לי יש בעיה שיש לי נציגים שעונים מאות שיחות ביום
וקורא הרבה פעמים ששתי הצדדים שוכחים לנתק את השיחה
מה שקורה זה שהנציג לבנתיים לא מקבל שיחות חדשות ואני גם משלם על זה בחינם
אבל אני צריך לחשוב כמה זמן זה כבר מוגזם לאורך של שיחה כך שלבנתיים אני לא משתמש בזה
רעיון אדיר ל"נעכסים" שמתקשרים, מגדירים ניתוק אחרי 4 דקות, שזה די והותר לשרות לקוחות, וממה נפשך, אם זה לקוח רציני חוזרים אליו אם זה חפרן לא חוזרים.