בעיה במערכת
-
הוספתי שלוחה במערכת ומאז כל פעם שמישהו מתקשר המערכת אומרת נא הקש את הסיסמה ובסיום סולמית אין לי מושג מאיפה אני מתחיל הכל נראה תקין
-
@שואף_גבוה איפה זה אומר את זה בשלוחה שפתחת?
-
@שמואל-מאיר בשלוחה הראשית מיד כשמתקשרים
-
@שואף_גבוה כנראה שהגדרת בקובץ ההגדרות או בקובץ IVR סיסמה.
-
@שואף_גבוה
א. שים לב, יכול להיות שבטעות הפעלת את האפשרות של סיסמה למערכת בלשונית הגדרושת משתמש

ב. פעם הבאה אל תפתח נושאים עם כאלה כותרות. -
@שמואל-מאיר תבדוק אם כתוב בסיסמת גישה null, אם כן תמחק...

-
@613-0 כן זה היה הבעיה תודה
-
@שוינא-מתונ-עס צודק פשוט הייתי בלחץ שהמערכת הפסיקה לעבוד לא חשבתי הרבה על הניסוח
-
ש שואף_גבוה סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שואף_גבוה סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות