• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיחות נענות בקמפיין

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    12
    223
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      asher v נערך לאחרונה על ידי

      בס"ד
      בעבר הפעלת קמפיין קולי לא היתה גובה לי מספר רב של יחידות, בגלל שהייתי מגדיר שהצלצול יהיה רק 4 שניות, ולא היו שיחות שנענו כלל.
      לאחרונה, עם אותן הגדרות קמפיין, יש מספר רב של "סה"כ שיחות נענות", וממילא גם גביה גבוהה של יחידות.
      מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה?

      ה ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        הפקות בע"מ 0 @asher v נערך לאחרונה על ידי

        @asher-v למה שלא תעשה קמפיין צינתוק ואז זה יעלה לך רק 0.1 דהיינו כל 10 מספרים בעלות של יחידה?

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A
          asher v @הפקות בע"מ 0 נערך לאחרונה על ידי

          @הפקות-בע-מ-0 יש לי צורך דווקא בקמפיין קולי....

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            הפקות בע"מ 0 @asher v נערך לאחרונה על ידי

            @asher-v אבל אתה רוצה שלא יענו לשיחה, וזה בדיוק המטרה של צינתוק?

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • A
              asher v @הפקות בע"מ 0 נערך לאחרונה על ידי

              @הפקות-בע-מ-0 מהבחינה הזאת נכון, אבל יש סיבה אחרת שאני צריך דוקא קמפיין קולי

              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 6
                613 0 מומחה @asher v נערך לאחרונה על ידי

                @asher-v נראה לי שאני יודע מה הסיבה, ענו לטלפון!

                @asher-v כתב בשיחות נענות בקמפיין:

                יש מספר רב של "סה"כ שיחות נענות"

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  הרב מומחה @asher v נערך לאחרונה על ידי

                  @asher-v אם זה באמת כמות חריגה ולא הגיונית תבדוק אולי יש משהו עם הזיהוי תא קולי

                  י A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יחצ @הרב נערך לאחרונה על ידי יחצ

                    @הרב
                    מה קשור?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A
                      asher v @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                      @613-0 אכן, ציינת שהסיבה לגביית היחידות היא שענו לטלפון, כמו שאמרתי. שאלתי היא מה הסיבה שענו לטלפון פתאום כ"כ הרבה אנשים, כאשר בעבר עם אותן הגדרות לא יכלו לענות כלל...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        asher v @הרב נערך לאחרונה על ידי

                        @הרב באמת פעם אחת בטעות הגדרתי שיהיה מזהה תא קולי וזה גבה המון המון יחידות, אבל אח"כ ביטלתי את זה. יכול להיות שיש תקלה, וזה נשאר איכשהו?

                        6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 6
                          613 0 מומחה @asher v נערך לאחרונה על ידי

                          @asher-v תבדוק אם הזיהוי תא קולי מופעל, אחרי שמשנים צריך לשמור את הגדרות הקמפיין הקולי באמצע העמוד...

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A
                            asher v @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                            @613-0 וודאי..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון