העברת קובץ לברוכים הבאים מהטלפון
-
בס"ד
רציתי לדעת אם אפשר, דרך הניהול בטלפון, להעביר או להעתיק קובץ מתוך שלוחה של השמעת קבצים, שהוא יהיה הקובץ של הודעת ברוכים הבאים- של התפריט הראשי למשל?
תודה מראש -
@asher-v
עיין כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/99206
אבל נראה שהודעת ברוכים הבאים אי אפשר
רק תפריט ראשי דהינו הודעת מערכת מספר M1000 -
-
@asher בשלוחת הניהול תקיש 2 ותבחר את השלוחה, תקית 1 להאזנה לקבצים בשלוחה, תקיש 4 או 3 להעתקת/העברת הקובץ, ואז הוא ישאל אותך האם להעביר הקובץ רגיל או כהודעת מערכת
-
@asher-v בטח שאפשר להעתיק\להעביר דרך הניהול הרגיל
תיכנס לשלוחה שבה נמצא הקובץ תקיש 1 ותשמע את כל הקבצים לדיפדוף בין קובץ לקובץ יש להקיש 7 וכשתגיע לקובץ אז תקיש 3=העברה 4=העתקה ואז תבחר את מספר השלוחה [לשלוחה הראשית עובד רק בהעתקה] לשלוחת הודעות ברירת מחדל #** ובמילים כוכבית כוכבית וסולמית ואז תקיש 3 להודעות מערכת [לא בשלות ברירת המחדל ששם זה אוטומטי להודעת מערכת] -
-
1 1.21212E+13 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות