לא נפתר עדיפות בתור
-
אני רוצה שכשהעובד של הארגון יתקשר הוא יכנס לראשון בתור
ראיתי במודול תור שיש אפשרות לתת עדיפות בתור ע"י שילוב של שני הגדרות לא ממש הבנתי איך עושים את זה אשמח אם מישהו יוכל להרחיב את ההסבר קצת
@eliyahu -
@שואף_גבוה למה אתה מתכוון?
-
@יצחק-תמרי סו גשל מענה אנושי?
-
@יצחק-תמרי כן מענה אנושי כתבו על זה כאן בתחילת הפוסט רק לא הבנתי איך מיישמים את זה
-
@שואף_גבוה אז אתה נכנס להגדרות ומגדיר את מספרי הטלפון שאתה רצית שיהיו מועדפים עשיתי את זה פעם
-
@יצחק-תמרי תוכל להסביר לי איך בדיוק באיזה הגדרות ואיך מגדירים
תודה -
-
@שואף_גבוה נכנסים להגדרות ניהול המערכת
-
@יצחק-תמרי אני לא רואה אפשרות כזאת בניהול המערכת