מעבר בסיום לשלוחת ניתוק לא עובד
-
הגדרתי בשלוחת חדש וועידה כך
type=confbridge conf_bridge_type=speech conf_bridge_exit=yes confbridge_live_no_goto=wait_live confbridge_music_on_hold=ztomao+patiach go_to_folder=/5 folder_move=/9/3ושלוחה 5 זה שלוחת ניתוק.
והוא לא מנתק בסוף.
אלא משאיר את המאזין להמתנה לשידור חי
אשמח לעזרה תודה רבה -
@קובי-י תביא גם את ההגדרות של שלוחה 5
-
@קובי-י כתב במעבר בסיום לשלוחת ניתוק לא עובד:
go_to_folder
מהיכן ההגדרה הזו ?
תראה בשרשור ההגדרה היאconfbridge_end_goto=/5אפשר גם להגדיר
confbridge_end_goto=hangupבשביל ניתוק בלי שלוחה 5
סתם ככה אין סיבה לשאול שאלות לפני שמעיינים בשרשור הזה -
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים ב-
-
@שמחה-זו-הסיסמא
לא מצאתי חיפשתי
תודה בכל אופן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות