• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ראוטינג ימות הפניה לשלוחה מסויימת לפי מערכת מפנה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    8
    146
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      ירוק נערך לאחרונה על ידי ירוק

      האם יש אפשרות שבהפניה למערכת אחרת בימות זה יפנה ישירות לשלוחה מסויימת לפי המספר מערכת המפנה?
      אני הגדרתי בקו המקבל בקובץ Did_Go_To.ini את ההגדרה הזו לדוגמא

      07777777-Directed-0527666666=/5
      

      וזה לא עובד, נראה שהוא לא מזהה את השיחה כמופנה מקו אחר

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • צ
        צבי ד"צ מומחה @ירוק נערך לאחרונה על ידי

        @ירוק
        תראה ששאלתי כעת כעין זה כאן ואת מה שענו לי

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • י
          ירוק @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי ירוק

          @צבי-ד-צ
          אני ממש לא הבנתי מה קרה שם הפוסט קצת מבלבל
          על פניו לא נראה לי שזו אותה בעיה, אני מתעסק עם ההגדרה של הפניה לפי מספר מפנה ולא לכל מי שמתקשר לקו

          07777777-Directed-0527666666=/5
          

          בלוג הוא כותב לא נמצא מספר מפנה כלומר בהפניה מימות זה לא מחשיב את זה כמספר מפנה שלא כמו הפניה ממספר נייד

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ
            צבי ד"צ מומחה @ירוק נערך לאחרונה על ידי

            @ירוק כתב בראוטינג ימות הפניה לשלוחה מסויימת לפי מערכת מפנה:

            כלומר בהפניה מימות זה לא מחשיב את זה כמספר מפנה שלא כמו הפניה ממספר נייד

            זה בדיוק העניין שבהפניה ממערכת למערכת אין את ההגדרה הזו, וזה לא נראה במערכת כאילו מופנה ממספר, זה משהו אחר. ולכן יש את העצה המובאת שם.

            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י
              ירוק @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי ירוק

              @צבי-ד-צ אני ממש לא הבנתי מה היתה התגובה שם תוכל להסביר לי מה זה אמור לעשות?

              1. איך עוזר להכניס הגדרה של go_to_folder= בקו שמפנה לפני שהשיחה הופנתה?
              2. למה שאני יגדיר בקו שאליו הפנתי שכל השיחות הנכנסות יעברו לשלוחה הזו? הקו משמש לעוד הרבה דברים.
              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה @ירוק נערך לאחרונה על ידי

                @ירוק כתב בראוטינג ימות הפניה לשלוחה מסויימת לפי מערכת מפנה:

                @צבי-ד-צ אני ממש לא הבנתי מה היתה התגובה שם תוכל להסביר לי מה זה אמור לעשות?

                1. איך עוזר להכניס הגדרה של go_to_folder= בקו שמפנה לפני שהשיחה הופנתה?

                עוזר כי יש באג אצל ימות המשיח שעם במערכת השנייה לא מוגדר ההגדרה נוגדת ובראוטניג ימות מוגדר הגדרה אז שיפעיל אותה אבל רק עם הם באותו שרת

                1. למה שאני יגדיר בקו שאליו הפנתי שכל השיחות הנכנסות יעברו לשלוחה הזו? הקו משמש לעוד הרבה דברים.

                הוא ימשיך לשמש זה עושה שההגדרה שלאן יועבר בשלוחת מעבר לשלוחה אחרת יהיה מוגדר בראוטינג. ובשלוחה 9999 לא יהיה מוגדר. אז עם לא מוגדר לאן יעבור אומר "שגיאה" וחוזר לתפריט הקודם לכן אמרתי להשתיק את שגיאה
                ואז מי שמתקשר ישירות עובר ל9999 אמור לשמוע שגיאה אבל השתקת חוזר לתפריט הראשי ונשאר שם מכיון שהמעבר לשלוחה 9999 היא רק פעם בשיחה כל זה כמה שניות
                אבל מי שהיתקשר דרך המערכת השנייה יעבור לשלוחה שהגדרת כי בראוטניג מוגדר לאן יעבור במעבר לשלוחה אחרת ובגלל הבאג אז זה כאילו מוגדר

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  ירוק @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון אני צריך משהוא פחות קומבינה, כי אני מפנה לקו של מישהוא אחר, ואני לא מעוניין לשגע אותו יותר מידי עם ההגדרות.
                  תודה בכל אופן, אם מישהוא מימות יכול לסדר את הבאג הזה זה ממש יעזור.

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ
                    צבי ד"צ מומחה @ירוק נערך לאחרונה על ידי

                    @ירוק בא נעשה סדר,
                    אתה צריך להעביר מישהו מהמערכת שלך (לצורך העניין נקרא לה א') למערכת של מישהו אחר (וכנ"ל נקרא לה מערכת ב'), עד כאן זה נכון? יופי, עכשיו נסביר איך עושים את זה.
                    ההגדרה שהבאת לא רלוונטית לצורך העניין
                    יש פיתוח פרטי בAPI כאן שזה הגדרות רק במערכת של המפנה (וצריך רק סיסמה של המערכת ב') בעיקרון זה עובד פצצה אבל יש לזה כמה חסרונות
                    א. שזה פיתוח פרטי ובעל השרת יכול לראות את הסיסמה שלך (אף שבד"כ זה בסדר גמור)
                    ב.שצריך שלא יהיו מעברים מסויימים במערכת ב', הכל כמבואר בקישור שהבאתי.
                    זו האפשרות הראשונה
                    אפשרות שניה: כמו ש @ivrפון כתב לי שם, שזה מאד פשוט, ודורש ממערכת ב' לעשות כמה פעולות א. להעביר את כל המשתמשים דרך איזושהי שלוחה, אבל אף אחד מלבד המנהל לא יודע שזה קורה ולא שמים לב אליו. ב. לפתוח כמה שלוחות שאף אחד לא יכול להגיע אליהם
                    אם לא תסתדר עם ההגדרות תכתוב ונשתדל לעזור.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון