מקש 9 מעביר לקובץ השמעה אחר באופן רנדומלי במקום לשנות את המהירות
-
מוזר לי שבעוד שצפוי היה שבלחיצה על מקש 9 בעת שמיעת קובץ, יאיץ את מהירות ההשמעה, מה שקורה בפועל - שההשמעה עוברת לקובץ אחר באופן רנדומלי.
לא קבעתי שום פעולה ללחיצה על מקש 9, השאלה היא מאיזו סיבה השתנתה לי ברירת המחדל
אציין את המאפיינים של השלוחה:
type=playfile
title=שיעור יומי
start=min
אודה למי שיואיל בטובו לפתור שאלה זו. -
@ברכות
אולי ב IVR ? -
@חוויה-טלפונית אם כוונתך לקובץ ivr.ini שבתיקיית השורש, בדקתי שם ולא מופיע שם שום דבר, מלבד language=he,
מה באמת יכול להיות הסיבה?.... -
@ברכות אני חושב שצריך כוכבית ואז 9
-
@oror053 בשביל להגביר מהירות השמעה? כי זה 9 ולא *9
-
@ivrפון נכון, 9 זה באופן ברירת-מחדל מגביר מהירות. לא כוכבית 9.
וכעת בדקתי גם ב-7, והוא אומר: לגישה אנא היכנס כמנהל,
במקום שזה יהיה כמחדל - האטת המהירות.
גם זה מוזר.
אולי פרט זה יקדם אותנו בפתרון חידה זו...
תודה לכל המשתדלים -
@ברכות ,תיקנתי את האפשרויות בקובץ: ivr.ini.
לא ברור לי עדיין למה המערכת עבדה כמו בגירסה הישנה, לגבי תפעול המקשים.
בכל אופן בשבילי זה מספיק. אסמן כנפתר. -
ב ברכות סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב ברכות סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות