• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    איך עושים בהתקשרות למערכת שזה לא ישמיע חיוג התקשרות אלא יכנס ישירות למערכת

    שאלות ועזרה הדדית
    3
    6
    114
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi נערך לאחרונה על ידי

      יש לי 2 מערכות, באחת מהן כשמתקשרים זה מכניס ישירות למערכת ללא צליל חיוג,
      ובשניה זה עושה צליל או צליל וחצי של חיוג, ורק אז מכניס.

      מה גורם לזה?

      אני רוצה שגם במערכת השניה זה יכנס ישירות ללא צליל חיוג.

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

        @isi יש הגדרה בקובץ ivr שמבטלת את הצליל

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • I
          isi @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

          @ivrפון כתב באיך עושים בהתקשרות למערכת שזה לא ישמיע חיוג התקשרות אלא יכנס ישירות למערכת:

          @isi יש הגדרה בקובץ ivr שמבטלת את הצליל

          מה ההגדרה?
          אגב אני מתכוון לצליל של חיוג, היינו מי שמתקשר למערכת א', על חלקיק השניה הראשון, הוא מיד שומע את הפתיח של המערכת.

          אולם מי שמחייג למערכת ב' שומע צליל חיוג אחד או שתיים שזה מתקשר, ורק אח"כ כביכול המערכת הרימה לו את הטלפון והוא שומע את הפתיח של המערכת.

          האם יש הגדרה שיכולה לסדר את זה?

          אשמח מאד לדעת.

          I I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

            @isi זה ההגדרה בקובץ ivr.ini

            no_ringing=yes
            

            ההגדרה הזו מבטלת את צליל החיג

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • I
              isi @isi נערך לאחרונה על ידי isi

              תודה על המענה. תוך כדי שענית לי כתבתי הודעה זו:

              מצאתי. זה נמצא כאן:
              https://f2.freeivr.co.il/topic/6557/ביטול-צליל-החיוג-למערכת

              זה אכן עזר.

              אלא שמעניין שבמערכת אחת זה עובד כך, מבלי שאצטרך להגדיר זאת.
              ובמערכת השניה לולא הגדרה זו זה לא עבד.
              ונראה לי שגם אחרי הגדרה זו, זה עדיין ממתין את הזמן של הצליל הזה, אלא שהוא ממתין בשקט.
              בעוד במערכת א' הוא מיד נכנס למערכת.

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ד
                דוד נחום @isi נערך לאחרונה על ידי דוד נחום

                @isi בקווי תוכן רגילים זה עוזר, ובקווי ווצפ זה כבר מוגדר כך,
                הבנתי שההגדרה הזו התחילה בעבר כדי להסוות את קווי התוכן מוועדת הרבנים, שישמע בהתחלה כמו אדם פרטי וכך הם פחות יחסמו, לא זוכר ממי שמעתי.
                בכל אופן זה שלוקח לך שניה זה הזמן שהפלאפון יוצר קשר עם הרשת, אם אתה רוצה לוודא את זה תנסה:
                1.) להתקשר ממכשיר תומך VOLTE (שיחות בדור 4) שבו הקמת השיחה אורכת זמן קצר מאד, או
                2.) לחייג לקו הרצוי כשאתה כבר במהלך שיחה אחרת (שיחה מוחזקת/בהמתנה) ואז תוכל להבחין בהפרש הזמן כשיש/כשאין את צליל החיוג.
                לי זה עזר מאד!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון