שיתוף! העלאת קבצים לקו דרך המייל!
-
איך עושים את זה דרך הדרייב?
(שכל קובץ שיכנס לתיקייה מסוימת יעלה אוטומטית למערכת) -
ש שמואל 9 התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
אני לא מוצא את היישום של ימות במייק אשמח לתשובה בהקדם
-
@קול-הלב כתב בשיתוף! העלאת קבצים לקו דרך המייל!:
אני לא מוצא את היישום של ימות במייק אשמח לתשובה בהקדם
@אברהם-צבי
אתה יכול לעזור רגע ? -
@קול-הלב
@מוישי-שובקס יש לו את זה. -
@אברהם-צבי
מה הכוונה -
-
@אברהם-צבי
בסדר שלחתי ל @מוישי-שובקס מייל -
איך אני נותן הרשאה לגימייל אין לי אפשרות לראות את המדריך ביוטיוב
-
@מתנסה-php-api כתב בשיתוף! העלאת קבצים לקו דרך המייל!:
איך אני נותן הרשאה לגימייל אין לי אפשרות לראות את המדריך ביוטיוב
האמת שעשיתי את כל הפעולות אבל בסופו של דבר לא הצלחתי לעלות קבצים דרך המייל
-
@מוישי-שובקס @אברהם-צבי
אני לא מוצא יישום בשם "YEMOT" -
-
-
-
@WIZNITZ פשוט מאד פונים ל @מוישי-שובקס בפרטי מקבלים את הקישור נכנסים ומאשרים את ההתקנה של זה
לאחר מכן כאשר תכתוב YEMOT במייק זה יתן לך את האפשריות ש @מוישי-שובקס בנה -
@מוישי-שובקס שלחתי
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
@מוישי-שובקס כתב בשיתוף! העלאת קבצים לקו דרך המייל!:
@מוישי-שובקס כתב בשיתוף! העלאת קבצים לקו דרך המייל!:
אפשר לקבל באישי את הקישור להתקנה
אשמח לקבל תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות