לידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]
-
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר
למה ואיך?
-
@שמואל-ש כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר
למה ואיך?
זו המציאות.
ע"י הגדרות הפניית שיחה בפלאפון. -
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
אפשר לנייד את המספר להוט מובייל ושם לבקש מהשירות לקוחות להפוך את הקו לטוקמן,
אתה יודע שאפשר לבקש משירות לקוחות
כי מהנסיון שלי צריך לגשת למרכז שירות עם סים טוקמן כדי להלביש את המספר -
@8503524 בחלק של להפוך את הקו לטוקמן אין לי ניסיון, אני רק יודע שאפשר לעשות את זה.
-
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
נכון אבל תסכים איתי שלנייד את המספר לימות היה הרבה יותר טוב
א. חוסך תשלום חודשי
ב. ניתן להוציא הודעות עם הזיהוי בקלות [ללא חידוש כל שנה וכו']
ג. ניוד מספר גם נותן יחידות
ד. וזה העיקר - אין הגבלת דקות מופנות, אבל בהפניה משלמים על כל דקה [אם חרגת מהחבילה שם]אפשר לנייד את המספר להוט מובייל ושם לבקש מהשירות לקוחות להפוך את הקו לטוקמן, ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר, ולחדש את הזיהוי מדי שנה ע"י שינוי הגדרות ההפניה.
בהצלחה.
מדוע דוקא בהוט מובייל? באחרים זה לא שייך?
-
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
נכון אבל תסכים איתי שלנייד את המספר לימות היה הרבה יותר טוב
א. חוסך תשלום חודשי
ב. ניתן להוציא הודעות עם הזיהוי בקלות [ללא חידוש כל שנה וכו']
ג. ניוד מספר גם נותן יחידות
ד. וזה העיקר - אין הגבלת דקות מופנות, אבל בהפניה משלמים על כל דקה [אם חרגת מהחבילה שם]כיון שאתה כותב שלנייד לימות יותר טוב, אני רק רוצה לציין שיש בזה גם מגרעה, שבזה וויתרת על הבעלות על המספר.
נניח מחר תרצה חזרה שהמספר יהיה לך על הנייד, ולהוציא אותו מימות, (או נניח תרצה בגלל סיבות טכניות או אחרות להעביר את המערכת למפעיל אחר שיש לו מערכת IVR), אתה תלוי ברצון הטוב שלהם.
אין לי מושג מה המדיניות שלהם בזה היום, והאם הם בכלל מאפשרים כזה דבר, ובמקרה וכן האם זה כרוך בתשלום, אבל גם אם היום המדיניות היא אחת, זה דבר שעלול להשתנות.
לא חושב שמי שיש לו מספר שחשוב עבורו, כמו שאתה מתאר, כדאי לו לוותר על הבעלות שלו על המספר.
נקודה למחשבה. -
@isi
ניתן בתשלום חודשי קטן לשמור על אפשרות הוצאת המספר [נראה לי בערך 12 לחודש] -
@מנסה תשלום למי, לימות?
-
@א-גוטן
כן -
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
וכאחד שיש לו פה ותק של יותר מ10 שנים כמדומני שהנושא כלל לא היה מודגש עד היום
כנראה לא עקבת אחרי התהליך שקרה מאז שבוטלו דמי הקישוריות בניידים
עצם נושא הניוד דובר רבות כמעט בכל נושא חדש שנפתח לגבי וירטואל פלוס וכדו'