לידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]
-
לאחר הרבה עוגמת נפש ובלגן שנגרם לי אני כותב את זה כאן לחסוך גם לאחרים שעות של תכנון ואכזבה.
אין [חוקית] אפשרות להקים מערכת תוכן על מספר נייד
[אני לא ידעתי את זה, ורק לאחר תכנון ארוך ללקוח והרבה בלגן והסברים וכו' גיליתי בסיום של תהליך ארוך].
ותודה לשמואל היקר על התחשבות מיוחדת ועזרה למזער נזקים
אז אולי יחסוך למישהו את השעות שאני בזבזתי, היות וזה לא מופיע [לענ"ד] בשום מקום בצורה מסודרת.
(ולמתעניינים מה קרה, אז ככה
לקוח שלי שיש לו עסק פעיל שרובו נעשה ומוכר ע"י הנייד האישי שלו,
ב"ה הוא די התפרסם, וכבר נצרך למערכת מסודרת שתנתב שיחות וכו'
אלא שהלקוחות הותיקים כולם מכירים את הנייד שלו, ורצינו לנייד את המספר לתוך מערכת וככה נחסוך לו זמן יקר והכל יבוא על מקומו לשלום.
אבל אז התברר כאמור שאי אפשר, ובנתיים רק הלכו יומיים של בירבורים סביב הרעיון ההקמה והכישלון
ב"ה
ושוב תודה לשמואל -
@מנסה סתם שאלה מה הבעיה לעשות הפניה מהמספר שלו למספר מערכת
אני מבין שאם נרצה שזה יחזור איליו נהיה בבעיה אבל הוא יכול להשתמש עם מספר אחר לא? -
נכון אבל תסכים איתי שלנייד את המספר לימות היה הרבה יותר טוב
א. חוסך תשלום חודשי
ב. ניתן להוציא הודעות עם הזיהוי בקלות [ללא חידוש כל שנה וכו']
ג. ניוד מספר גם נותן יחידות
ד. וזה העיקר - אין הגבלת דקות מופנות, אבל בהפניה משלמים על כל דקה [אם חרגת מהחבילה שם] -
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
היות וזה לא מופיע [לענ"ד] בשום מקום בצורה מסודרת.
לא מופיע שום אפשרות טכנית לנייד מספר נייד כמערכת תוכן.
מפה מתחילה ומסתיימת הטעות שלך.אתה ניידת מספר בממשק הניוד של מספרי וירטואלי פלוס, בסוג המערכת יכולת לבחור רק מספר אישי. ובממשק ניוד הרגיל אין אפשרות לנייד מספר נייד.
אז אני לא יודע איפה אתה רוצה שיהיה כתוב.
זה פשוט משהוא שלא אפשרי טכנית..
-
@שמואל
יכולתי כמובן לפנות במייל לשרות הלקוחות, ולחכות שהם יענו לי שאי אפשראבל אני לפני כן חשבנתי עם הלקוח במשך כמה ימים מה כדאי לו ואיך נעשה את זה, והוא קנה קו טלפון אישי חדש, וכו' וכו' והקמתי את כל המערכת
רק בכדי לגלות בסוף שאי אפשר לנייד מספר נייד למערכת תוכןאם זה היה ברור קודם לא הייתי כלל מנסה...
וכאחד שיש לו פה ותק של יותר מ10 שנים כמדומני שהנושא כלל לא היה מודגש עד היום
ואולי אחסוך למישהו טרדה -
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
נכון אבל תסכים איתי שלנייד את המספר לימות היה הרבה יותר טוב
א. חוסך תשלום חודשי
ב. ניתן להוציא הודעות עם הזיהוי בקלות [ללא חידוש כל שנה וכו']
ג. ניוד מספר גם נותן יחידות
ד. וזה העיקר - אין הגבלת דקות מופנות, אבל בהפניה משלמים על כל דקה [אם חרגת מהחבילה שם]אפשר לנייד את המספר להוט מובייל ושם לבקש מהשירות לקוחות להפוך את הקו לטוקמן, ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר, ולחדש את הזיהוי מדי שנה ע"י שינוי הגדרות ההפניה.
בהצלחה.
-
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר
למה ואיך?
-
@שמואל-ש כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר
למה ואיך?
זו המציאות.
ע"י הגדרות הפניית שיחה בפלאפון. -
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
אפשר לנייד את המספר להוט מובייל ושם לבקש מהשירות לקוחות להפוך את הקו לטוקמן,
אתה יודע שאפשר לבקש משירות לקוחות
כי מהנסיון שלי צריך לגשת למרכז שירות עם סים טוקמן כדי להלביש את המספר -
@8503524 בחלק של להפוך את הקו לטוקמן אין לי ניסיון, אני רק יודע שאפשר לעשות את זה.
-
@0799222222 כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
נכון אבל תסכים איתי שלנייד את המספר לימות היה הרבה יותר טוב
א. חוסך תשלום חודשי
ב. ניתן להוציא הודעות עם הזיהוי בקלות [ללא חידוש כל שנה וכו']
ג. ניוד מספר גם נותן יחידות
ד. וזה העיקר - אין הגבלת דקות מופנות, אבל בהפניה משלמים על כל דקה [אם חרגת מהחבילה שם]אפשר לנייד את המספר להוט מובייל ושם לבקש מהשירות לקוחות להפוך את הקו לטוקמן, ואז אפשר להפנות את השיחות בחינם (גם בלי הטענת דקות) לכל מספר, ולחדש את הזיהוי מדי שנה ע"י שינוי הגדרות ההפניה.
בהצלחה.
מדוע דוקא בהוט מובייל? באחרים זה לא שייך?
-
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
נכון אבל תסכים איתי שלנייד את המספר לימות היה הרבה יותר טוב
א. חוסך תשלום חודשי
ב. ניתן להוציא הודעות עם הזיהוי בקלות [ללא חידוש כל שנה וכו']
ג. ניוד מספר גם נותן יחידות
ד. וזה העיקר - אין הגבלת דקות מופנות, אבל בהפניה משלמים על כל דקה [אם חרגת מהחבילה שם]כיון שאתה כותב שלנייד לימות יותר טוב, אני רק רוצה לציין שיש בזה גם מגרעה, שבזה וויתרת על הבעלות על המספר.
נניח מחר תרצה חזרה שהמספר יהיה לך על הנייד, ולהוציא אותו מימות, (או נניח תרצה בגלל סיבות טכניות או אחרות להעביר את המערכת למפעיל אחר שיש לו מערכת IVR), אתה תלוי ברצון הטוב שלהם.
אין לי מושג מה המדיניות שלהם בזה היום, והאם הם בכלל מאפשרים כזה דבר, ובמקרה וכן האם זה כרוך בתשלום, אבל גם אם היום המדיניות היא אחת, זה דבר שעלול להשתנות.
לא חושב שמי שיש לו מספר שחשוב עבורו, כמו שאתה מתאר, כדאי לו לוותר על הבעלות שלו על המספר.
נקודה למחשבה. -
@isi
ניתן בתשלום חודשי קטן לשמור על אפשרות הוצאת המספר [נראה לי בערך 12 לחודש] -
@מנסה תשלום למי, לימות?
-
@א-גוטן
כן -
@מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:
וכאחד שיש לו פה ותק של יותר מ10 שנים כמדומני שהנושא כלל לא היה מודגש עד היום
כנראה לא עקבת אחרי התהליך שקרה מאז שבוטלו דמי הקישוריות בניידים
עצם נושא הניוד דובר רבות כמעט בכל נושא חדש שנפתח לגבי וירטואל פלוס וכדו'