ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !
-
@טוסטוס-לא-יעבור אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:
@111
אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?תנסה שוב לפעמים זה לוקח זמן להקים חשבון ולהתקין בשלוחה
שלב 1 פתוח חשבון כאן
שלב 2 מתקין ההגדרות במערכת יחד עם הטוקן שאתה מגדיר ההרשאות בממשק
אם עדיין לא עובד לך תשלח לנו מייל ונבדוק בע"ה 01teltech@gmail.com
-
@111
כאחד שמשתמש בישן ברך קבע עבור הקורס, אני שמח שהנתונים עודכנו, ואגב האפשרויות הטלפוניות הן גם מדהימות במיוחד, אני מודה ל 111 ששידרג לנו את הקורס ב 180 מעלות.
הפרויקט מדבר בעד עצמו -
האם ניתן להתאים את שפות הודעות המערכת לשפות נוספות מלבד אידיש עברית ואנגלית? בנוסף יש מקומות בהם לכאורה צריך להוסיף הודעות מערכת, אם כי לא כ"כ חיוני, אבל אמליץ להוסיף עוד.
תודה על הכל! -
@484546 אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:
האם ניתן להתאים את שפות הודעות המערכת לשפות נוספות מלבד אידיש עברית ואנגלית? בנוסף יש מקומות בהם לכאורה צריך להוסיף הודעות מערכת, אם כי לא כ"כ חיוני, אבל אמליץ להוסיף עוד.
תודה על הכל!איזו עוד שפת אתה צריך ?
עם זה חיוני בשבלך תשלח לנו מייל ואשמח לעזור 01TELTECH@GMAIL.COM -
@111 שמחנו לקחת חלק בפיתוח של הפרוייקט המיוחד הזה.
בס"ד שידרגנו את הממשק בצורה משמעותית כדלהלן:- חויית משתמש - הממשק אופיין ועוצב מחדש לנוחות שימוש מקסימלית.
- אבטחה משופרת - שיפרנו את האבטחה באתר והספנו את מודל האסימונים.
- גישה מרובה - לראשונה ניתן לגשת לאותו חדר ועידה ממספר בלתי מוגבל של מערכות ללא צורך בטיפול של נציג שירות.
- רספונסיביות - הממשק מותאם לשימוש בכל גודל מסך, לרבות מובייל וטאבלטים. אם בכל זאת מצאתם בעיה ברספונסיביות ניתן לדווח בשירות הלקוחות.
- נגישות - השתדלנו להנגיש את האתר ככל האפשר, במסגרת זו ניתן לבצע את מרבית הפעולות גם דרך המקלדת בלבד.
- שפה - בהגדרות הפרופיל ניתן להחליף את שפת הממשק בקלות ובמהירות. ההגדרה תישמר גם בכניסה הבאה שלכם לחשבון.
- דוחו"ת - ניתן לייצא בזמן אמת את נתוני חדר הועידה (לרבות דוחו"ת פעילות) במגוון רחב של פורמטים.
על כל הצעת שיפור וייעול ניתן לפנות לשירות הלקוחות של teltech בכתובת 01teltech@gmail.com .
-
@טוסטוס-לא-יעבור אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:
@111
אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?הצוות הטכני שלנו מצא באג בהרשמה
באמצע טיפול אעדכן כאן -
הבאג בתהליך ההרשמה טופל בס"ד.
עדכון: כל השלוחות שנפתחו - טופלו. -
@הקול-הירושלמי @111 וכל אחד שעבד על הממשק
עשיתם עבודה נהדרת שאין כמותה!!!! -
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!