• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    11
    16
    859
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 111
      111 נערך לאחרונה על ידי 111

      ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון

      לאחר שהממשק ניתן לשימוש מוסדי וארגוני בלבד, וקיבלנו בקשות של לקוחות רבים להשתמש עם הממשק גם לשימוש פרטי לכן פתחנו עכשיו האפשרות לקבל חשבון בממשק לשימוש פרטי, הרישום ופתיחת הממשק הוא אוטומטי ובקלות ובינתיים ללא הגבלת חשבונות

      למי שעדיין אין חשבון אפשר לפתוח חשבון בקלות בכמה קליקים בלבד, ו...אתם שם כאן
      כניסה לממשק ועידה מתקדם כאן

      למי מיועד הממשק ?

      כל סוגי הועידות, שידור חי מכל אירוע, משחקים לחנוכה וכד' , מבחן פומבי ,קורסים, למידה מרחוק, וניתן גם להשתמש בו עבור מרכזיית שירות לקוחות

      למי שלא מכיר הממשק :
      הממשק הוא ממשק ועידה מאוד מתקדם שיש בו הרבה פונקציות באתר וגם אפשרות לניהול הכל באמצעות מקשי הטלפון

      פירוט על הפונקציות של הממשק באתר אפשר לראות כאן

      פירוט על הפונקציות הטלפוניות אפשר לראות כאן

      אפשר גם לראות ולהוריד כל ההוראות כאן או בתוך הממשק עצמו בדף הוראות

      וגם שיפרנו והוספנו כמה פונקציות נחמדות ושימושיות במיוחד,לבקשות לקוחות (יותר על זה בהודעה הבא )

      הגדרות בשלוחה

      type=api
      api_link=https://www.teltechconference.com/goto
      api_add_0=token=4016b08bfb41c2f16a6e//קוד טוקן של חשבון ועידה 
      api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות 
      api_hangup_send=no
      

      יש 4 סוגי ועידה בשלוחה

      api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות
      

      normal - מאזין רגיל עם עם אפשרות של מקשים במהלך הועידה (לפי ההגדרה מראש)
      scout - מאזין ללא אפשרות של מקשים במהלך הועידה
      admin - מנהל ועידה עם כל המשמעות
      (אפשר גם לתת הרשאות ניהול בתוך לשונית "הוסף מורה" ולהוסיף מספר טלפון כמנהל)
      recordings- שלוחה להשמיע ועידת קודמים

      חשוב לציין: האפשרות להגדיר סוג השלוחה הוא רק בתנאי עם הטוקן יש ההרשאות לסוג השלוחה שאתם רוצים להגדיר
      (אפשר להגדיר בתוך הממשק הטוקן והרשאות - בלשונית גישה )

      לדוגמא אם אתם מגדירים לתת לטוקן ההרשאות רק ל"scout"&"normal "אז אפשר להגדיר בשלוחה רק אותו שתי ההגדרות ( normal & scout)

      אפשר להוסיף לחשבון כמה טוקין ולתת לכל אחד ההרשאות שלו

      המשמעות הוא: שאם אתם עושים מבחן ואתם רוצים לפתוח לכלום האפשרות להשתתף בהמבחן במצב הזנה ללא אפשרות למקשי במהלך הוועידה
      אפשר לפרסם הטוקן עם ההגבלה רק ל"scout" ותהיה אפשרות להותחבר לועידה מכל מערכת של ימות שיש להם הטוקן הנ"ל

      יש גם אפשרות לשנות הטוקן אחר פרסם: - לדגמא אתם רוצים לעשות מבחן עד שעה 8 עם אפשרות להשתתף בהבחנה ומשעה 8 רק להשתתף דרך הזנה ללא אפשרות במקשי במהלך הועידה (הרמות יד וכד') אז אפשר לשנות הרשאות הטוקן באיזו זמן שאתם רוצים

      הוראות הרשמה.pdf
      הוראות ועידה דרך אתר.pdf
      הוראות ועידה בטלפון .pdf

      איך אתם מתרשמים מהמערכת? האם תרצו להוסיף אפשרויות מותאמות אישית?
      כל הערה תתקבל בברכה, אפשר ליצור איתנו קשר במייל 01teltech@gmail.com

      צוות teltech

      מצרף תמונות מהמשק והרישום

      29ca6f84-babd-40ea-95b5-5d765edf4dbd-image.png

      d7bd4592-3aa6-4ac9-8a55-8ed85bdba784-image.png

      9c0ec738-b7ac-42cc-bd04-3ed215c05e68-image.png

      a40d955b-5eb0-43fe-bd78-86f57961e030-image.png
      41034b5f-9aff-4ed1-ab2c-74cf6616a3fb-image.png
      21bc920d-35c0-4a0a-b2fd-268c235c1b6f-image.png
      d0e4333f-0020-4c7c-b6a4-5cd6988b5fe6-image.png
      וכמובן תודה ל@הקול-הירושלמי @שמואל @eliyahu

      A ט א הקול הירושלמי 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • A
        a1a1 @111 נערך לאחרונה על ידי

        @111

        פשוט מדהים מדהים !
        ממשק יופי ומסודר!
        הלווי שכל מערכת שלכם יהיה מסודר כל כך !!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • A
          a1a1 נערך לאחרונה על ידי a1a1

          אגב האם זה קשור לימות או מופתח פרטי ?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ט
            טוסטוס לא יעבור @111 נערך לאחרונה על ידי

            @111
            אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?

            111 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א
              א גוטן @111 נערך לאחרונה על ידי

              @111 וואי וואי חבל על הזמן
              ממליץ בחום

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 111
                111 @טוסטוס לא יעבור נערך לאחרונה על ידי 111

                @טוסטוס-לא-יעבור אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:

                @111
                אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?

                תנסה שוב לפעמים זה לוקח זמן להקים חשבון ולהתקין בשלוחה

                שלב 1 פתוח חשבון כאן

                שלב 2 מתקין ההגדרות במערכת יחד עם הטוקן שאתה מגדיר ההרשאות בממשק

                אם עדיין לא עובד לך תשלח לנו מייל ונבדוק בע"ה 01teltech@gmail.com

                B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • B
                  ber134678 @111 נערך לאחרונה על ידי

                  @111
                  כאחד שמשתמש בישן ברך קבע עבור הקורס, אני שמח שהנתונים עודכנו, ואגב האפשרויות הטלפוניות הן גם מדהימות במיוחד, אני מודה ל 111 ששידרג לנו את הקורס ב 180 מעלות.
                  הפרויקט מדבר בעד עצמו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • 4
                    484546 נערך לאחרונה על ידי

                    האם ניתן להתאים את שפות הודעות המערכת לשפות נוספות מלבד אידיש עברית ואנגלית? בנוסף יש מקומות בהם לכאורה צריך להוסיף הודעות מערכת, אם כי לא כ"כ חיוני, אבל אמליץ להוסיף עוד.
                    תודה על הכל!

                    111 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 111
                      111 @484546 נערך לאחרונה על ידי

                      @484546 אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:

                      האם ניתן להתאים את שפות הודעות המערכת לשפות נוספות מלבד אידיש עברית ואנגלית? בנוסף יש מקומות בהם לכאורה צריך להוסיף הודעות מערכת, אם כי לא כ"כ חיוני, אבל אמליץ להוסיף עוד.
                      תודה על הכל!

                      איזו עוד שפת אתה צריך ?
                      עם זה חיוני בשבלך תשלח לנו מייל ואשמח לעזור 01TELTECH@GMAIL.COM

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • הקול הירושלמי
                        הקול הירושלמי @111 נערך לאחרונה על ידי הקול הירושלמי

                        @111 שמחנו לקחת חלק בפיתוח של הפרוייקט המיוחד הזה.
                        בס"ד שידרגנו את הממשק בצורה משמעותית כדלהלן:

                        • חויית משתמש - הממשק אופיין ועוצב מחדש לנוחות שימוש מקסימלית.
                        • אבטחה משופרת - שיפרנו את האבטחה באתר והספנו את מודל האסימונים.
                        • גישה מרובה - לראשונה ניתן לגשת לאותו חדר ועידה ממספר בלתי מוגבל של מערכות ללא צורך בטיפול של נציג שירות.
                        • רספונסיביות - הממשק מותאם לשימוש בכל גודל מסך, לרבות מובייל וטאבלטים. אם בכל זאת מצאתם בעיה ברספונסיביות ניתן לדווח בשירות הלקוחות.
                        • נגישות - השתדלנו להנגיש את האתר ככל האפשר, במסגרת זו ניתן לבצע את מרבית הפעולות גם דרך המקלדת בלבד.
                        • שפה - בהגדרות הפרופיל ניתן להחליף את שפת הממשק בקלות ובמהירות. ההגדרה תישמר גם בכניסה הבאה שלכם לחשבון.
                        • דוחו"ת - ניתן לייצא בזמן אמת את נתוני חדר הועידה (לרבות דוחו"ת פעילות) במגוון רחב של פורמטים.

                        על כל הצעת שיפור וייעול ניתן לפנות לשירות הלקוחות של teltech בכתובת 01teltech@gmail.com .

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • 111
                          111 @טוסטוס לא יעבור נערך לאחרונה על ידי

                          @טוסטוס-לא-יעבור אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:

                          @111
                          אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?

                          הצוות הטכני שלנו מצא באג בהרשמה
                          באמצע טיפול אעדכן כאן

                          הקול הירושלמי ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • הקול הירושלמי
                            הקול הירושלמי @111 נערך לאחרונה על ידי הקול הירושלמי

                            הבאג בתהליך ההרשמה טופל בס"ד.
                            עדכון: כל השלוחות שנפתחו - טופלו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • T
                              taub04 @הקול הירושלמי נערך לאחרונה על ידי

                              @הקול-הירושלמי @111 וכל אחד שעבד על הממשק
                              עשיתם עבודה נהדרת שאין כמותה!!!!

                              7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                              • הוזכר על-ידי  ת תפארת יעקבב 
                              • 7
                                795702821 @taub04 נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • י
                                  יוסף ח מומחה @795702821 נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ד
                                    דוד כ @111 נערך לאחרונה על ידי

                                    @111 @טוסטוס-לא-יעבור כתב בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:

                                    אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?

                                    גם אני עם אותה בעיה, מה עושים?!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון