שמעתי שיש כזה דבר לעשות ניתוביה גם למספרים נייחים ללא עלות יחידות
-
אני מקפיץ שוב...
מישהו יודע איך עושים ניתוביה למספרים נייחים ללא עלות יחידות?
או ניתוב למספר צפצפי נייח ללא עלות יחידות?אולי זה קשור לSIP?
-
@מזדה
זה לא קיים כרגע להטמעה במערכת ivr2, אבל כן יש את זה כמערכות נפרדות... -
@יוסף-ח איפה?
אפשר מספר? -
@מזדה כתב בשמעתי שיש כזה דבר לעשות ניתוביה גם למספרים נייחים ללא עלות יחידות:
אפשר מספר?
תנסה לחייג למס' הזה:
xxxxxxxxxxxxאבל לא בטוח שזה יעבוד לך, כי יש כאלה שזה לא נותן להם לחייג... -
@יוסף-ח המספר איליו חייגתם אינינו מחובר
גם מטלפון לא כשר -
@ivrפון כתב בשמעתי שיש כזה דבר לעשות ניתוביה גם למספרים נייחים ללא עלות יחידות:
@יוסף-ח המספר איליו חייגתם אינינו מחובר
גם מטלפון לא כשרזה כי המערכת הזאת עובדת לפי רשימה לבנה שלא ייחסם על ידי "ועדת הרבנים"...
-
@יוסף-ח ואיך אני מתווסף לרשימה?
-
@ivrפון כתב בשמעתי שיש כזה דבר לעשות ניתוביה גם למספרים נייחים ללא עלות יחידות:
@יוסף-ח ואיך אני מתווסף לרשימה?
האמת שהמספר הזה מחייג אליי קבוע פעם בחודש,
כנראה ימות המשיח עשו רשימה משלהם...
אני דווקא מאוד נהנה מהמערכת הזאת... -
@יוסף-ח מעניין מה זה
-
@הרב-צבי כתב בשמעתי שיש כזה דבר לעשות ניתוביה גם למספרים נייחים ללא עלות יחידות:
@יוסף-ח מעניין מה זה
סוג של מספר וירטואלי שמחייג אך ורק מהזיהוי של המס' המקורי שלך!!!
שניתן לחייג דרכו לכל מספר נייח בישראל וכן למספרי ארה''ב קנדה ובריטניה (כך נראה לי...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות