שאלה בענין כלי ליצירת תבניות למערכת
-
@תפארת-יעקבב זה נראה שהבקשה שלך בכלל לא מגיעה לשרת משום מה,
תשלח אלי בפרטי לcs@abaye.co את כתובת הip שלך,
תוכל לקבל את זה כאן
https://toolbox.abaye.co/ip -
@אביי-ורבא אגב האיכון של זה ממש לא נכון
הוא אמר לי שאני בצפת בעוד אני במרכז/דרום הארץ"city": "Safed", "timezone": "Asia/Jerusalem", -
@ivrפון זה לא הנושא כאן,
אבל זה אכן נותן את כתובת הip של ספק האינטרנט/שרת הנטפרי שלך, שלא תמיד נמצא בדיוק איפה שאתה יושב
-
@אביי-ורבא אני לא בנטפרי אלה בנתיב
אבל בסדר מענין -
I ivrפון התייחס לנושא זה ב
-
@אביי-ורבא כתב בשאלה בענין כלי ליצירת תבניות למערכת:
@ivrפון זה לא הנושא כאן,
אבל זה אכן נותן את כתובת הip של ספק האינטרנט/שרת הנטפרי שלך, שלא תמיד נמצא בדיוק איפה שאתה יושב
ממש אגב, אבל באמת בנטפרי לכן יש בעיה עם המיקומים המודייקים??
-
@צבי-ד-צ ממש לא. זה ככה אצל כל ספק, ויותר מזה הכתובת ip האישית שלך גם מתחלפת בכל ניתוק של הראוטר/הקליטה,
מה שמתווסף בנטפרי זה נטו העובדה שבמקום שכתובת הip הזמנית שלך היא רק שלך, היא גם של עוד 50 אנשים (תקעתי מספר, לא יודע באמת כמה) -
@אביי-ורבא
למעשה עדיין אין לך פיתרון מה הפשט שאני לא מצליח להתחבר
אע"פ שאתה מזהה שאני בתוכו??? -
@תפארת-יעקבב רוצה לתת לי לעשות שליטה מרחוק?
-
@אביי-ורבא
זה יכול לעזור לך יותר כי לא הבנתי איך? -
@אביי-ורבא
מוזר גם לי לא מתחבר @תפארת-יעקבב זה הסתדר לך בסוף???
@אביי-ורבא מה אמורים לעשות?? -
@אביי-ורבא עכשיו גם לי זה לא עובד
-
@אביי-ורבא כתב בשאלה בענין כלי ליצירת תבניות למערכת:
העליתי לאוויר גרסה ראשונית של הממשק, אשמח לחוו"ד, הערות ורעיונות.
אין מילים
נראה שמגיע כאן רבולוציה בנושא של המערכות
עלה והצלח, מחכים על המשך הפיתוח ! -
@אביי-ורבא נראה מעולה, כל הכבוד, בהצלחה בהמשך.
כדאי לסדר את הרוחב של האתר שייכנס במסך גם בגודל מלא. -
@דוד_מלך_ישראל כתב בשאלה בענין כלי ליצירת תבניות למערכת:
כדאי לסדר את הרוחב של האתר שייכנס במסך גם בגודל מלא.
לא הבנתי למה הכוונה גודל מלא
-
@אביי-ורבא הרוחב של האתר לא נכנס במסך אא"כ מקטינים תצוגה ל 90%.
-
@דוד_מלך_ישראל מעניין. האמת שאני לא חזק בUI בכלל וCSS בפרט..
מה גודל המסך שלך? תוכל לשלוח צילו"מ?
-
@אביי-ורבא עכשו נכנסתי וזה תקין, מעולה.
-
@אביי-ורבא "אירעה שגיאה בכניסה"
-
@ivrפון זה עדיין ככה? כי אני לא רואה סיבה שזה קרה לך...
-
@אביי-ורבא כן
רוצה להשתלט על המחשב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות