קו שנחסם ע''י וועדת הרבנים-
-
@קול-הנשמה
ואם זה משנה לכם, גם מקבלים מימות 50 יחידות על הניוד.משהו מאוד חשוב, אחרי הוספת המספר למערכת, תצטרכו להוסיף הגדרה בכל שלוחות הצינתוקים (או להגדיר בivr) שהזיהוי היוצא בצינתוק יהיה מהמספר החדש ולא מהמספר הישן.
ההגדרה היא:
tzintuk_your_id=כאן תרשמו את המספר שרכשתם מבזק
-
@בעזרת-ה טוב ענה לי נציג שרות,
הוא אמר שזה עולה בסביבות ה- 17 ש''ח
איך אני יכולה לסמוך עליהם שירד לי רק 17 ש''ח ואז כשאני מניידת החשבון לא יחוייב עוד? -
@קול-הנשמה כמו כל חברת תקשורת שמניידים קו והחיוב מפסיק אוטומטי.
-
@קול-הנשמה
שאלתם את השאלה הזאת כשפתחתם קו סלולרי?
מה ההבדל בין סלקום והוט מובייל לבזק?ברגע שהמספר מנויד אתם מפסיקים להיות לקוחות בזק, ולא יחייבו אתכם יותר.
השאלה נובעת כנראה בגלל שזה משהו חדש לכם. אבל זה בדיוק כמו בסלולרי, בזק מספקים מספר, מניידים, וזהו.
וכמו שכתבתי מקודם, יש לי היום 12 מספרים מבזק. הכל הלך חלק ומהיר.
(עד לפני כמה חודשים, היה אפשר לנייד רק דרך שירות הלקוחות של ימות, ואז זה היה תהליך ארוך ומסובך, של מילוי טפסים, המתנה לחשבונית, והמתנה לניוד, היום זה קלי קלות.
ממש "ימות המשיח"). -
@בעזרת-ה בסדר,
אז אני ארכוש מס' תוכלו לעזור לי עם הניוד אחר כך? -
@קול-הנשמה
בשמחה רבה.
תפנו אלי למייל. -
@בעזרת-ה אם כבר אז סתם שאלה, ימות כותבים שהדרך הזו מותרת חוקית, השאלה אם הלכתית זה גם מותר? או שאחרי שבזק עובדים לפי כללי החוק אז הכל אצלם זה על דעת החוק?
-
@צבי-ד-צ
לכאורה לא אמורה להיות בעיה הלכתית, אבל שווה לברר. -
@קול-הנשמה כתב בקו שנחסם ע''י וועדת הרבנים-:
ומה הסיבה שהם חסמו?
שאני התקשרתי ושאלתי למה אמרו לי שהתקנון שכל קו שבשלוחה 8
או בכל שלוחה אחרתיש אפשרות להגיע לפורטל התוכן הם חוסמים את זה מיידית
יכול להיות שגם לך חסמו את זה גלל זה
שווה לך לחסום את הגישה לפורטל התוכן להתקשר אליהם והם פותחים בלי בעיות -
@ישראל-ברקוביץ אין גישה בקו לפורטל התוכן.
-
@קול-הנשמה כתב בקו שנחסם ע''י וועדת הרבנים-:
אין גישה בקו לפורטל התוכן.
אז תתקשר אליהם ותבקש מהם לפתוח לך
-
@ישראל-ברקוביץ התקשרתי ביקשתי, ואמרו שיבדקו את זה, זה היה נשמע שנפנפו אותי...
תכל'ס לא פתחו. -
-
@קול-הנשמה כתב בקו שנחסם ע''י וועדת הרבנים-:
@ישראל-ברקוביץ התקשרתי ביקשתי, ואמרו שיבדקו את זה, זה היה נשמע שנפנפו אותי...
תכל'ס לא פתחו.הכל טוב בלי לחץ, תתקשר שוב (ממספר אחר), ותתפלל שיענה לך נציג אחר...
-
@קול-הנשמה כתב בקו שנחסם ע''י וועדת הרבנים-:
זה היה נשמע שנפנפו אותי...
מנסיון, גם לי פעם זה היה נשמע לי ככה, אבל באמת פתחו לי, אני חושב שלפעמים זה לא אותו אדם שעונה-ופותח, הוא רק מעביר בקשות.
ניסית לבדוק אחרי יום-יומיים אם זה נפתח? -
@צבי-ד-צ כן התקשרתי בשבוע שעבר ביום רביעי,
ועכשיו עדין הקו חסום. -
@קול-הנשמה @צבי-ד-צ זה לא אמור לקחת להם זמן, התקשרתי פעם, הם ביקשו שאשלח מייל התחייבות (שאין תכנים המנוגדים וכו'), תוך 10 דק' משליחת המייל הקו נפתח.
-
@דוד_מלך_ישראל תאמת שזה היה נשמע שילדון ענה לי,
כן מה הבעיה?
מה השם שלך? בת כמה את?
מזה הקו הזה?
מה המספר?
טוב אני אבדוק
ניתוק! -
@קול-הנשמה
הפתרון זה לנסות שוב, אבל לא להגיד להם שזה קו תוכן אלא יותר משהו משפחתי או מערכת מסויימת כגון תא קולי וכו'...אם לא פותחים תוך חצי שעה מהבקשה זה אומר שהם כנראה מנפנפים שמה...
-
@יוסף-ח יש להם אפשרות להכנס לקו ולבדוק מזה?
גם אם יש סיסמא?